דנה לכף זכות

שמחים לארח בפינת “ספורטאית השבוע” את דנה אלחדיף – הקרטיסטית המוכשרת מ”האקדמיה למיוזיק פורם” בקיבוץ דפנה.

“האקדמיה למיוזיק פורם” בקיבוץ דפנה – שהפכה ברבות השנים למוקד פעילות משגשג ללימוד אומנויות לחימה, תפתח בקרוב את שנת הפעילות ה-22 שלה. עברונו זה זמן מצוין לארח בפינת “ספורטאית השבוע” את דנה אלחדיף – בת 15 ממטולה, שפעילה בענף הקראטה באקדמיה מגיל 8. בשנה האחרונה שילבה דנה אלחדיף גם הדרכה לגילאים הצעירים באקדמיה וכמו רבים וטובים מחבריה וחברותיה ומבוגרי האקדמיה, עבורה “האקדמיה למיוזיק פורם” היא הרבה יותר ממסגרת ספורטיבית, כפי שהית מתארת: “אני משתייכת לאקדמיה מגיל 8 ועם השנים אני התחברתי אל מורן ואל האנשים באקדמיה יותר ויותר, הן מבחינה ספורטיבית והן מבחינה חברתית. האקדמיה נותנת המון ביטחון עצמי, מפתחת את היכולת להגן על עצמך, ללמוד לשתף פעולה, להכיר חברים וכמובן לעסוק בספורט – לחזק את הכושר, כח פיזי והמנטלי, קוארדינציה,,  זיכרון  ותנועה”.

דנה אלחדיף (ראשונה משמאל) לצידם של חברים מהקבוצה והמאמנת מורן קיפמן, בטקס הענקת תעודות



את שנת הפעילות האחרונה מסכמת דנה אלחדיף בתחושות מעורבות: “כמובן שהתקופה של הקפאת הפעילות, בגלל משבר הקורונה, לא עשתה טוב לאף אחד. בתקופה הזו שמרנו על קשר מבלי להיפגש, עשיתי תרגילים שמורן שלחה וכמובן ששמחתי כשהתאפשר לנו לחזור לפעילות. אני שמחה שהצלחתי לעבור בהצלחה את מבחן המעבר לחגורה חומה עם פס שחור. בשנה הזו זכיתי להשתלב בהדרכה של ילדי האקדמיה. כיף לי להדריך וליהנות עם הילדים הצעירים יותר. לפעמים זה מאתגר, כי צריך להפעיל סמכות – אבל אני לומדת על עצמי ועליהם ובסך הכל נהנית”.

בין מורן קויפמן לדנה אלחדיף שוררת הערכה הדדית גדולה מאוד, כפי שהן מתארות. מורן קויפמן:  “דנה הדריכה השנה פעם בשבוע והתאמנה פעמיים בשבוע, עברה בהצטיינות מבחן לחגורה חומה פס שחור. דנה תלמידה שלי הרבה שנים, מתקדמת בצורה מרשימה, משקיעה ומתמידה, מתאמנת עם כל הלב והנשמה, מוכשרת, חברותית ואהובה על כולם. דנה נותנת תמיד דוגמה אישית לכבוד הדדי לערכים ולדרך חיים מאוזנת וספורטיבית”. דנה אלחדיף החזירה בשבחים משלה: “אחרי כל כך הרבה שנים אני מרגישה מאוד מחוברת אל מורן כמדריכה וכאדם. למדתי ממנה להתמיד להשקיע ולא לוותר. אני לומדת ממנה בכל אימון ואימון.  היא מאוד יקרה לליבי”.

אוהבת לתת מעצמה. דנה אלחדיף וחניכים שאותם היא מדריכה



דנה אלחדיף רואה את הקראטה ממשיכה להתמזג עם חייה גם בעתיד: “בשלב זה אני פחות שואפת למסלול מקצועי בתחום, אבל רואה בקרטה כדרך חיים ומאמינה שהמשיך לפתח את הגוף והנפש בדרך זו לאורך כל חיי”.

בימים אלה נערכת הרשמה לחוגי אומנויות לחימה באקדמיה למיוזיק פורם. פרטים בעלון המצורף.