ספורטאיי השנה 2020 – קבוצת ריצה גליל עליון

פרויקט “ספורטאיי השנה” שלנו שמח לפרגן לנבחרים של מועדון ריצה גליל עליון.

פרויקט “ספורטאיי השנה 2020″ שלנו מתקרב מאוד לקו הסיום. היום אנו שמחים להפנות זרקור ל”ספורטאיי השנה” של מועדון ריצה גליל עליון, בניהולו המקצועי של שי בית הלוי. המדובר בחברי הקבוצה רענן רפאלי וסיגל אושרי וביואב שפניר – חבר בקבוצה הפועלת בשיתוף עמותת אתגרים, הפועלת לשילובם של בעלי צרכים מיוחדים בספורט. על כל אחד ואחת מהנבחרים תוכלו לקרוא בכתבה זו.

סיגל אושרי, בת 42, נשואה ואם לשלושה מראש פינה, שבחודש מאי האחרון נבחרה ל”ספורטאית החודש” שלנו, היא גם “ספורטאית השנה”. סיגל אושרי מתאמנת מזה שנתיים בקבוצת דרום העמק, הפעילה בקיבוץ איילת השחר. מוסיף בפרטים ובפרגון שי בית הלוי: “סיגל מתאמנת יסודית ואדוקה. מתאמנת ברצינות ובמסירות ומקפידה על כל היבטי האימון. היא יודעת לאתגר את עצמה ולהציב בפני עצמה יעדים חדשים. מקומה בקבוצה מבחינה חברתית משמעותי ונוכחותה תורמת רבות למרקם הקבוצתי. בשנה האחרונה סיגל עשתה התקדמות משמעותית בכל תחום אפשרי: פיזיולוגי, מנטאלי וחברתי ואפילו צירפה את בנה מעיין, דור העתיד, לנבחרת האתלטיקה של המועדון”.



רענן רפאלי, בן 52 מקיבוץ שמיר, מוכר לכולם כוטרינר ידוע ומוערך ברחבי הגליל העליון. מה שלא כולם יודעים, שהוא כבר שנתיים עושה חיל בתחום הריצה. שי בית הלוי מסביר על כך בהרחבה: “רענן מתאמן אנרגטי מאוד. מגיע תמיד נחוש. מתמיד, רציני, אוהב לאתגר את עצמו ולא מפחד מעבודה קשה. נוכחותו תמיד חיובית והוא מהווה השראה למתאמנים אחרים. הוא עושה התקדמות כל הזמן, תמיד שואף קדימה ומגיע להישגים יפים וראויים לציון ולהערכה”.


יואב שפניר, בן 31 מקיבוץ דן, הוא הנציג של קבוצת האתגרים. כבר שנתיים שהוא חלק מהקבוצה, המשלבת בתוכה מתאמנים בעלי צרכים מיוחדים, הנעזרים במתנדבים מקבוצות הריצה של המועדון. שי בית הלוי מוצא לנכון לפרגן ליואב שפניר: “יואב מצטיין בהתמדה ובנחישות שלו. הוא מתאמן ברצינות, מאתגר את עצמו ולא מוותר. הוא מגיע בהקפדה לכל האימונים, תמיד חיובי ותמיד נחוש. השיחות עם יואב מעניינות ונוכחותו בקבוצה חיובית, נעימה ומשמעותית. יואב שפניר מוסיף: “אני מאוד נהנה מהפעילות, היא הוסיפה לי הרבה מאוד. אני מצליח לרוץ למרחקים ארוכים ולהפתיע את עצמי. הפעילות הוסיפה לי המון מבחינה חברתית. אני נהנה לפגוש את כולם וכיף להיות חלק מקבוצה כזו”.