כדורסל גברים: אבישי גורדון עלה לליגת העל

אבישי גורדון מונה למאמן הפועל גלבוע מליגת העל – והוא חוזר לקבוצה שעמה זכה בתארים כשחקן.

במשך ארבע עונות הכדורסל הקודמות לאבישי גורדון היה חלום שהוא מאוד רצה להגשים: להוביל כמאמן את הפועל גליל עליון לליגת העל. לפני שתי עונות זה כמעט קרה, אך סדרת גמר סל קשוחה מול מכבי חיפה הסתיימה בהפסד 3:1, שהותירה את הגליל בליגה הלאומית. בקיץ האחרון נפרדו דרכם של אבישי גורדון והפועל גליל עליון, מהלך שגרם לאכזבה גדולה מאוד מצידו של גורדון ושל רבים מאוהדי הקבוצה. אבישי גורדון ישב לאורך התקופה על הגדר, נמנע מראיונות תקשורתיים בנושא. לפני כחודשיים וחצי מונה למנהל המקצועי של מחלקת הכדורסל של הפועל מוא”ז גולן. לפני זמן קצר אבישי גורדון הגשים חלום אישי – כשמונה למאמנה של הפועל גלבוע, שמדורגת במקום הרביעי בליגת העל. מינויו של גורדון יצא לפועל, בעקבות עזיבתו של ליאור ליובין את התפקיד וחבירתו לעודד קטש באימון קבוצת היורוליג היוונית, פנאתנייקוס.

אבישי גורדון חוזר לקבוצה שבשורותיה שיחק 4 עונות – היה שותף לזכייה ההיסטורית באליפות ליגת העל בשנת 2010 – שנתיים לאחר שעשה זאת עם הפועל חולון. גורדון היה שותף גם לזכייה של הגלבוע באליפות הליגה הבלקנית בשנת 2012. כמו כן, הספיק אבישי גורדון לאמן במחלקת הנוער של הגלבוע בחלק מהתקופה שבה שיחק שם, בטרם חזר כשחקן וכמאמן לקבוצת האם שלו, הפועל גליל עליון.

חיים אוחיון, הבעלים של הפועל גלבוע: “מינויו של אבישי גורדון למאמן הראשי של גלבוע גליל הוא ביטוי לאמון והערכה שלה זוכה אבישי בגלבוע זה היה אך טבעי שאת ראשית דרכו כמאמן בליגת העל הוא יעשה אצלנו אנחנו נעזור לו להצליח כמאמן כפי שהצליח כשחקן וקפטן בקבוצה קדימה גלבוע”.

אבישי גורדון: “אני נרגש לפתוח את דרכי כמאמן בליגת העל עם קבוצה ישראלית, צעירה ורעבה שנותנת הכל על המגרש ומחוצה לו. רוצה להודות לחיים אוחיון על ההזדמנות שניתנה לי להוביל את הקבוצה ולהיות חלק ממועדון יקר לליבי. מקווה שבקרוב יתאפשר לקהל המדהים של הקבוצה לחזור ליציעים, ולדחוף אותנו קדימה”

אנו בצוות אתר “גליל עולה” מברכים את אבישי גורדון על מינויו לתפקיד מאמן הפועל גלבוע. אנו מאחלים לו, לצוותו ולקבוצתו עונה מוצלחת.

עולה לליגה של הגדולים. אבישי גורדון (צילום: גיל נוימן)