ספורטאיי השנה: האתלטים של 2020

פרויקט “ספורטאיי השנה” שלנו מגיע היום לענף האתלטיקה. קבלו את האתלטים המצטיינים של אגודת אתלטיקה גליל עליון.

פרויקט “ספורטאיי השנה” שלנו – פרויקט ההצדעה לספורטאי שנת 2020, נכנס לישורת האחרונה. אז אחרי שהצדענו לענפי הקראטה, רוגבי, כדורגל, כדורסל, שחייה, אנו מגיעים היום לענף האתלטיקה, לאתלטים המצטיינים של 2020 – המשתייכים לאגודת אתלטיקה גלילית, בניהולם המקצועי של שי בית הלוי ומיכאל לובן. המדובר בהילי קופליק – בת 17 מקיבוץ אורטל שבגולן, וברון וייס – אייזנברג – בן 16.5 מקיבוץ גדות שבגליל העליון. שי בית הלוי פרגן לנבחרים בכתבה זו.

הילי קופליק ורון וייס-אייזנברג (צילום: מקסים דופליי)


הילי אתלטית מוכשרת ומגוונת. יש לה יכולות גבוהות במגוון מקצועות האתלטיקה: ריצות, קפיצות וזריקות. בחודש יולי האחרון הילי שברה שיא אישי באליפות ישראל, כשהצליחה לקפוץ קפיצה משולשת למרחק של 10 מטרים ו-10 סנטימטרים. היא מתאמנת מתמידה, נחושה ורצינית. עובדת קשה בכל תנאי, בלי תירוצים ועם הרבה נשמה. היא שקטה וצנועה אך יחד עם זאת עוצמתית וחזקה.



רון פעיל במסגרת שלנו כבר שנתיים. רון מוכשר מאוד בריצות ארוכות ולאחרונה גילה גם כישרון בתחום הקפיצות. הוא מתאמן רציני, מתמיד, שקט, יסודי ואחראי – זה בא לידי ביטוי בשיאים האישיים שהוא שובר בכל תחרות שהוא משתתף בה. רון מרכיב חשוב בקבוצת האתלטיקה, הן מבחינה מקצועית והן מבחינה חברתית. הרצינות שלו באימונים משרה אווירה רצינית גם על שאר המתאמנים.