התעמלות: פעילות נהדרת בין הסגרים

לקראת הסגר השלישי הייתה פעילות נהדרת בענף התעמלות בגליל. כמו בשאר ענפי הספורט, הסגר שוב הוריד את השאלטר, אך מחכים לרגע שיהיה אפשר לחזור לפעילות.

בענף ההתעמלות, הסגר הרס את המומנטום החיובי הנהדר שהיה לאחרונה. לאחר הסגר השני, הענף החל להשתקם. הקבוצות חזרו להתמלא והיו כבר כמה עשרות של מתעמלות שחזרו לאימונים סדירים. נורא קשה להסביר לילדים וילדות את הסיטואציה שמגיעה עם נגיף הקורונה וכיצד נכון להתמודד ולקחת את זה נכון ולספורט יש חלק נכבד בסיפור. לא חדשה העובדה שהספורט בונה ומחזק את חוסן הנפשי ומלמד להתמודד עם דברים שקורים בחיים.

“הצלחנו להעמיד חזרה את הענף על הרגליים” סיפרה רעות רז, מנהלת ענף ההתעמלות בעמותת הספורט.  “הצלחנו לאסוף חזרה את הספורטאיות לאחר שני הסגרים, ללמד אותן דברים חדשים ולהחזיר אותן לתלם. היו לנו באימונים אנרגיות נהדרות. אני מרגישה שהצלחנו להוציא מהסיטואציה את המירב וכעת הגיע הסגר השלישי. אני מקווה שנחזור לפעילות כמה שיותר מהר ונוכל להמשיך ולאמן את הספורטאיות – שזה הדבר שאנחנו הכי אוהבות.” בעמותת הספורט מקשיבים להנחיות משרד התרבות והספורט וברגע שיהיה מותר, הפעילות תחזור. בתקווה שזה יהיה כמה שיותר מהר.

התעמלות – ספורט מדהים לגוף ולנפש