האור בהתקפה

קבוצת ילדים א’ של מ.ק קצרין החלה בשבוע שעבר את עונת הכדורגל 20/21 עם ניצחון מרשים בשיעור 3:11 על הפועל כאוכב, במשחק הליגה הראשון של העונה. ברשימת המבקיעים בלט החלוץ אור פנחס, בן 13 מחיספין, שכבש שלושער. אור פנחס היה בעונה שעברה לראשונה בחייו במסגרת של קבוצת ליגה. למרות ששיחק עם ומול גדולים ממנו בשנתון, הוא סיים את העונה כמלך שערי קבוצת ילדים א’ ושל הליגה וסיים את העונה המקוצרת עם 28 שערים ותואר מלך שערי הקבוצה. אנו שמחים להעניק לו את תואר “ספורטאי השבוע” שלנו ולשתף כתבה שערך עמו סיני משה רובינשטיין ופורסמה בעמוד הפייסבוק של מחלקת הספורט של מרכז קהילתי גולן.

החיבור של אור פנחס לכדורגל הוא טבעי ביותר. אביו, אורי, שיחק כחלוץ בעברו וגם שני אחיו הצעירים משחקים בבית הספר לכדורגל של המועדון.  אור פנחס שמח על הבחירה הספורטיבית שעשה: “אני מאוד אוהב את הענף הזה מגיל צעיר , התחברתי מהרגע הראשון למשחק . הרגשתי שאני מיועד למשחק הזה. עד היום אני לא מצטער על זה”.

פתיחת עונה מצוינת. קבוצת ילדים א’ של מ.ק קצרין


במועדון הכדורגל של מ.ק קצרין מפרגנים מקיר לקיר לאור פנחס. ארנון אניסמוב, שאימן את השחקן בעונה שעברה מאמין גדול בפוטנציאל של  אור פנחס להתקדם לרמות גבוהות יותר: “אור ילד מדהים , אתלטי ומהמהירים שישנם. הוא ילד בריא , שחקן בעל תכונות יוצאות  דופן –  צנוע ומוכשר. אם ירצה להיות שחקן כדורגל יש לו את כל המרכיבים הדרושים לכך. אני מאחל לו המון בהצלחה, מאמין בו מאוד . העובדה שסיים את השנה כמלך השערים של הקבוצה ובפרט ושל הליגה בכלל רק באה לחזק את דעתי. אני סמוך ובטוח שעתידו לפניו”. לשבחים הצטרף גם המנהל המסור של קבוצות הכדורגל של קצרין מזה שנים, פרנסואה ביטנקורט: ” אור ילד מוכשר מאוד עם יכולות על של פיזיות ומנטליות. לא כל ילד בגיל הזה נמצא עם הנתונים האלו. אור פיתח במהלך העונה האחרונה יכולת פיזית גבוהה מאוד שהביאו אותו לתוצאות חיוביות לקבוצה ולעצמו כמובן, אור רכש ביטחון עצמי והוא גם משרה ביטחון רב על הקבוצה ועל כל הדינמיקה. בזכות השקט הנפשי שלו בין השאר הקבוצה שלנו נראתה כמו שנתראה , העתיד עוד לפניו”.

מועדון הכדורגל הצנוע של מ.ק קצרין היה שותף בטיפוחים של שחקנים, שבתחילת דרכם בכדורגל היו פעילים בקבוצות המועדון. ברשימה ניתן למנות את דין מיימוני, אלרואי כהן, יואל צ’חנוביץ’, עידן נחמיאס, אריאל לזמי ודניאל טויזר. לאור פנחס יש שאיפה ללכת בדרכם: “אני רוצה להגיע לליגת העל בכדורגל. בעזרת ה’, אני מקווה שזה יהיה גם למכבי חיפה – הקבוצה שאותה אני אוהד”. גם מודל לחיקוי מרשים יש לאור פנחס: “כריסטיאנו רונאלדו הוא מודל לחיקוי בשבילי, מכיוון שמגיל קטן הוא ממש השקיע ורואים את זה בא לידי ביטוי גם בגילו המתקדם . אני רוצה להשקיע כמוהו ולהצליח כמוהו, כי אין עוד כמוהו”. לאור פנחס יש גם תובנה מאוד ברורה בכל הקשור לחשיבות של רמת ההשקעה – וזה המסר שלו לספורטאים צעירים: “אם תתמידו ותשקיעו בכל דבר שאתם עושים – אתם גם תצליחו בסופו של דבר. אני מאוד מאמין בזה הזה ונאמן לדרך הזאת”.

שואף להגיע לרמות הגבוהות. אור פנחס עם תעודת הצטיינות