כדורגל: שי תל אביבי לקרית שמונה

שער עצמי של שי אייזן העניק לעירוני קרית שמונה ניצחון 0:1 על הפועל ת”א, ששומר על מקומה בפסגת הטבלה.

יש משחקים שצריך לדעת לנצח, גם אם זה לא בדרך הכי יפה ולא בתצוגת כדורגל משכנעת. זה בדיוק מה שעשתה הערב עירוני קרית שמונה, שלושה ימים אחרי שהרשימה במשחק הניצחון הביתי 0:2 על בני יהודה ת”א, עירוני קרית שמונה אירחה את הפועל ת”א, שמדורגת בחלק התחתון של הטבלה וקיוותה לשפר עמדות במשחק מול מוליכת הטבלה הצפונית.

עירוני קרית שמונה עלתה למשחק הערב עם הרכב כמעט זהה לזה שעלה בשבת האחרונה, למעט שחקן ההתקפה יוג’ין האנסה – שנעדר בגין הרחקה מהמשחק. את מקומו תפס גיא בן לולו הצעיר. במשחק שבו הפועל ת”א הייתה דומיננטית יותר במחצית הראשונה ונראה היה מהצד שהשופט רועי פוקסמן קצת מחמיר עם קרית שמונה בשליפת כרטיסים צהובים, הצליחה עירוני קרית שמונה לנצח 0:1 – למרות שלא הייתה במיטבה כמו במשחקים קודמים. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, שבה הפועל ת”א הייתה יותר מסוכנת אך לא תכליתית, הגיעה לה מחצית שניה שבה קצב המשחק עלה וכך גם היוזמה הדו צדדית. קרית שמונה הייתה יותר מדויקת ויצאה עם כל הקופה. מוחמד שאקר, שעלה כמחליף במקום גיא בן לולו, הצליח אחרי 10 דקות לפרוע שטר חשוב, לאחר שבעיטה שסיפק נהדפה ע”י שטקוס האורח לעבר רגליו של שי אייזן, קשרה של הפועל ת”א, שלרוע מזלו הכדור פגע בו ונכנס לרשתה של קבוצתו – והעלה את קרית שמונה ליתרון 0:1. הפועל ת”א, שסובלת העונה ממחסור ברגל מסיימת, המשיכה לסבול גם הערב ויוזמותיה לא הבשילו לכדי הבקעה ובסיום קרית שמונה חגגה ניצחון 0:1.

הרכב עירוני קרית שמונה (בסוגריים מחליפים): דז’וגאס ברטקוס, דור אלו, אורי דהן, עידן נחמיאס, זיו מורגן, סמואל בראון, יואב הופמייסטר, רועי קהת (אדריאן רוצ’ט – 73),  גיא בן לולו (מוחמד שאקר – 46) סקו טורה (אופיר מזרחי – 84), לוסיו מרינאו (עבדאללה חליחל – 93).

שומרים על פסגת הטבלה. שחקני עירוני קרית שמונה (צילום: פושקו)