כדורגל: לצאת לפגרה עם ניצחון

עירוני קרית שמונה תתארח אצל מכבי פ”ת למשחק ליגה, בטרם היציאה לפגרת הנבחרת. פ”ת פתחה את העונה מצוין, אך חזרה לצפון עם ניצחון זו לא משימה בלתי אפשרית.

עירוני קרית שמונה תתארח הערב, בשעה 19:00, באצטדיון “המושבה” בפ”ת (שידור בערוץ 58) אצל מכבי פ”ת. לקרית שמונה יהיה זה משחק רביעי העונה – והיא תתייצב למשחק עם מאזן של ניצחון אחד ושתי תוצאות תיקו. לעומתה, מכבי פ”ת תתיצב למשחק לאחר שכבר ערכה ארבעה משחקי ליגה – באחד מהם היא הפסידה ובשלושה היא ניצחה, כשבטור הניצחונות ניתן למנות ניצחון על האלופה מכבי ת”א.

מכבי פ”ת תתייצב הערב ללא מספר שחקני התקפה, אך עדיין יש לה כלים התקפיים טובים עם חלוצים דוגמת תאי בריבו וליאל עבאדה, שיאתגרו את הגנת קרית שמונה. מנגד, בחלק ההגנתי של מכבי פ”ת, שספג עד כה 2 שערים, צפויה נוכחות מלאה ושם בין היתר ימתין לקרית שמונה הבלם מרקוס דיניז – שעבר לקבוצה ממלאבס אחרי שלוש עונות בקרית שמונה. יחד עם דיניז עבר גם מאמן הכושר, לידור גנון, שסיים פרק של שתי עונות בקרית שמונה. אם ב”אקסים” עסקינן, הרי שגם למגן קרית שמונה, דור אלו, יהיה זה משחק מול קבוצת נעוריו. בנוסף, גם הצוות המקצועי של קרית שמונה, עבד ביחד ולחוד במכבי פ”ת ומכיר טוב את אג’נדת המשחק של גיא לוזון ואת שחקני הבית הרבים של הקבוצה המארחת.

עירוני קרית שמונה תתייצב למשחק עם סגל מלא ועם רצון גדול להישאר בלתי מנוצחת, אך גם להוסיף ניצחון למאזנה. לקרית שמונה יש הרבה כלים התקפיים בעלי פוטנציאל, אך בשני משחקי הבית האחרונים מול הפועל חיפה והפועל חדרה – שהסתיימו בתוצאת שוויון 1:1, ניכר היה שקרית שמונה לא מספיק מרוכזת בפעולות האחרונות ליד שער היריבה. את זה הקבוצה תצטרך לשפר כבר הערב. מענה לחלק ההתקפי המהיר של מכבי פ”ת, בתוספת לתכליתיות של החלק הקדמי, הם המתכון להצלחה במשחק הערב.  

צריך להיות יותר חד ליד השער. יוג’ין האנסה במשחק מול הפועל חיפה (צילום: פושקו)