כדורסל גברים: צפת מעדה בכפר

מ.ס “דניאל” צפת נקלעה ליום לא טוב ונחלה הפסד 75:68 במשחק החוץ מול הפועל כפר קאסם.

ערב מאכזב מאוד לקבוצת הכדורסל של מ.ס “דניאל” צפת. הקבוצה של שלום (פופי) חדד ושי קדוש, ששואפת להעפיל מהליגה הארצית ללאומית, התייצבה הערב למשחק ליגה מול הפועל כפר קאסם, כשהיא עומדת על מאזן של חמישה ניצחונות ושני הפסדים, בעוד שיריבתה עמדה על מאזן של ארבעה ניצחונות ושני הפסדים. במשחק הראשון של העונה זכתה צפת בניצחון 73:87, אך הערב הקבוצה המארחת הייתה עדיפה ברוב דקות המשחק וזכתה בניצחון 68:75.

הרבע הראשון היה רבע חלש של שתי הקבוצות, של צפת יותר, היה זה רבע עם סקור נמוך, שהסתיים ביתרון 7:14 לזכות הקבוצה המארחת. ברבע השני שתי הקבוצות העלו הילוך במשחק ההתקפה, כפר קאסם שמרה על יתרונה ובסיום המחצית צעדה ביתרון 27:34. ברבע השלישי כפר קאסם הגבירה את הדומיננטיות שלה וצעדה ביתרון 44:56. שחקני צפת ניסו לחזור למשחק, אך לא הצליחו לערער את השליטה של הקבוצה המארחת – שבסיום חגגה ניצחון 68:75.

רשימת הקלעים של מ.ס “דניאל” צפת: אליאב אוחנון – 24 נקודות, ג’רמיין הול – 14 נקודות, אלון לויון – 8 נקודות, פקונדו גרוצקי ושון לבנובסקי – 4 נקודות כ”א, איתי אלון – 3 נקודות, אלי שיפטון – 2 נקודות.

ביום רביעי הקרוב, תארח מ.ס “דניאל” צפת את הפועל מעלות, נועלת הטבלה. המשחק יחל בשעה 20:00. ייתכן ותתאפשר כניסת קהל. פרטים בעניין בעמוד הפייסבוק של הקבוצה

חייבים להרים את הראש ולנצח ביום רביעי. שחקני מ.ס “דניאל” צפת