השגרירים: כמעט מושלם

רוב כדורגלני האזור, שחזרו לפעילות בליגת העל ובלאומית – מצאו עצמם בצד המנצח. על כך בכתבה הבאה.

וואו, כמה התגעגענו למסורת יום שלישי, שבה מתפרסמת פינת “השגרירים” – הפינה שעוקבת אחר מאמני וכדורגלני הגליל העליון והגולן, המשחקים מחוץ לגבולות הגזרה. בזכות חזרתן של ליגת העל והליגה הלאומית לפעילות חזרה גם הפינה לפעילות מבצעית וזה הזמן להפנות זרקור לאלה מבין “השגרירים” ששיחקו בימים האחרונים.

ליגת העל
דני עמוס – שוערה של מכבי נתניה, שמר על רשת נקיה במשחק הניצחון 0:3 על הפועל כפר סבא.

אריאל לזמי – שחקן ההתקפה של בני יהודה ת”א, ערך הופעת בכורה לעונה הזו. הנציג של קצרין בליגת העל שיחק ב-56 הדקות הראשונות למשחק הניצחון 0:1 על מ.ס אשדוד. משורות הקבוצה המנצחת נעדר מהסגל המגן השמאלי אמיר רוסתום, שמחלים מפציעה.

דניאל טויזר – שחקן ההגנה של בני סכנין, נכנס אמש כמחליף בדקה ה-63 למשחק שבו קבוצתו סיימה בתוצאת שוויון 2:2 את ההתמודדות מול הפועל באר שבע, שניצלה מהפסד בזכות שער דרמטי בתוספת הזמן. בשורות באר שבע נכלל בסגל, אך לא שותף, שחקן ההתקפה רותם חטואל.

עומד על המשמר. דני עמוס (צילום: פושקו)



ליגה לאומית
הפועל אכסאל ממשיכה להיות ההפתעה הנעימה של הליגה. אמש ניצחה העולה החדשה 1:2 את משחק החוץ מול מ.ס כפר קאסם ועלתה למקום השלישי בטבלה, עם מאזן נטול הפסדים. לניצחון היה שותף מלא הבלם בר הלל, שנתן אקסטרה של מאמץ בהיעדרו של דין מיימוני הפצוע.

אלון בוזורגי – חלוץ מכבי אחי נצרת, נכנס אמש בדקה ה-70 במשחק ההפסד של קבוצתו – 4:1 במשחק הדרבי האזורי מול הפועל נוף הגליל.

משתלב בצורה מצוינת בהצלחה. בר הלל (צילום: דאפר מאחמיד – דאבל פס)