צעירים בפעולה: נערים א’ בהופעה חיה

קבוצת נערים א’ של עירוני ק”ש הפתיעה את מכבי נתניה. הנוער חוזר מפ”ת עם הפסד.

שבת במגמה מעורבת בגזרת קבוצות הגיל הבוגרות של מחלקת הנוער של עירוני קרית שמונה. קבוצה אחת מוצאת את עצמה בצד המנצח, קבוצה אחרת מוצאת את עצמה בצד המפסיד. לא מאה אחוזי הצלחה, אך טוב יותר מהתפוקה המצטברת בהשוואה לשבוע שעבר.

נתחיל עם “השגרירים” – בוגרי מחלקת הנוער של קרית שמונה, המשחקים בקבוצות מחוץ לגליל העליון והגולן. עידו אלמישלי – שחקן ההתקפה של קבוצת נערים א’ של מכבי חיפה, כבש שער ובישל שער נוסף במשחק הניצחון 1:3 על הפועל ראשון לציון, בו שיחק במשך 70 דקות. ישי בוזורגי – חלוץ קבוצת הנוער של הפועל נוף הגליל, שיחק ב-63 הדקות הראשונות במשחק ההפסד של קבוצתו – 4:2 מול מ.ס אשדוד. נועם יאסו – קשרה הצפתי של מכבי נתניה, רשם הופעה מלאה במשחק שבו קבוצתו סיימה בתוצאת שוויון 0:0 את ההתמודדות מול הפועל רמת השרון.

שער בישול לכבוד השבת. עידו אלמישלי



קבוצת הנוער, שמודרכת ע”י אלון זיו (מנהלת: ימית זהבי) התארחה למשחק מאתגר מול מכבי פ”ת, במגרש שלא הרבה להאיר פנים לאורך השנים לקבוצות של עירוני קרית שמונה. שער שכבשה מכבי פ”ת בדקה ה-35 מרגלו של הקשר דניאל גולאני, שכבר הספיק לרשום מספר הופעות מוצלחות ואפילו שער בכורה בבוגרים, העלה את הקבוצה ממלאבס ליתרון 0:1. במחצית השניה נפסקה בעיטת פנדל לזכות מכבי פ”ת, שאותה הצליח השוער נסים חאיכ להדוף. התוצאה נותרה בעינה ובסיום ניצחון לקבוצה המארחת. קרית שמונה עם נקודה אחת בשני המשחקים הראשונים של העונה, כשמאזנה נטול הבקעות.

קבוצת נערים א’ חתומה על ההפתעה הגדולה של המחזור בליגת העל. הקבוצה של ליאור דה כלבו (מנהל: יהודה לוי) שהובסה 6:1 בשבוע שעבר ע”י הפועל באר שבע, אירחה את מכבי נתניה – שבשבוע שעבר ניצחה 1:3 את מכבי חיפה ורשמה את התוצאה של המחזור. מחצית ראשונה מצוינת של קרית שמונה סללה את דרכה של קרית שמונה ליתרון 0:2 – בזכות שערים שכבשו אוהד לוי – בבעיטה מתוך הרחבה ודולב קינסבורן – בהקשתה מעל השוער, לקראת סיום המחצית הראשונה נתניה כבשה שער מצמק שנבע מטעות בהגנת קרית שמונה, שער שקבע את תוצאת המחצית – 2:1 לזכות קרית שמונה.

עשר דקות לאחר תחילת המחצית השניה מוחמד אבו רומי, שחקן ההתקפה שהגיע לקבוצה יחד עם אחיו התאום, הבלם הישאם, דהר לעבר שערה של נתניה וכבש שער שהעלה את קרית שמונה ליתרון 1:3. הלחץ של נתניה התגבר וכתוצאה מכך מצאה שתי עבירות שביצעו הישאם אבו רומי והמחליף פלג דוד, גרמו להרחקתם בכרטיס צהוב שני ולהישארותה של קרית שמונה בתשעה שחקנים. למרות הנחיתות המספרית ולמרות עשר דקות תוספת זמן, הצליחה קרית שמונה לנצח 1:3 ועל כן היא ראויה לכל המחמאות האפשריות – אך מנגד, עליה לזכור שמדובר בליגה מאוד קשה ואל לה להיכנס לאופוריה.

ניצחון הירואי. קבוצת נערים א’ של עירוני קרית שמונה (צילום: מונדיאליטו ישראל)