כדורסל גברים: עכו וחיפה תחילה

הגרלות מאתגרות להפועל גליל עליון במשחקי גביע הליגה, גביע המדינה והליגה.

אם לקורונה או לכל גורם אחר לא היו תוכניות לשבש, הרי שקבוצת הגברים של הפועל גליל עליון תחל בחודש אוקטובר עונה חדשה של כדורסל בליגה הלאומית. הקבוצה הגלילית, שתודרך ע”י ברק פלג, הוגרלה למשחקים בשלוש מסגרות – ליגה, גביע הליגה וגביע המדינה.

הקבוצה הגלילית עתידה להתחחיל את העונה ברביעי לאוקטובר במפעל גביע הליגה, במשחק מול הפועל עכו – המודרכת ע”י עודד הנדלר, ששימש כעוזרו של אבישי גורדון לפני שלוש עונות. בשורות עכו ישחקו שני “אקסים” של הגליל, הרכז גוני יזרעאלי והפורוורד ג’ורדן לואיס. ארבעה ימים לאחר מכן, תארח הפועל גליל עליון את הפועל עפולה באותה מסגרת. שלושה ימים לאחר מכן יסתיים השלב הראשון של גביע הליגה, במשחק חוץ מול אליצור קרית אתא.

ב-21 לאוקטובר תארח הפועל גליל עליון את משחק גביע המדינה מול הפועל חיפה, העולה החדשה לליגת העל, המודרכת ע”י אלעד חסין ובשורותיה חתמו מספר שחקנים עד כה – המוכר שבהם הוא הפורוורד עמית שמחון.

ב-28 לאוקטובר יחלו משחקי הליגה הלאומית, הפועל גליל עליון תתארח אצל העולה החדשה – עירוני ר”ג, שמודרכת ע”י אורי קוקיה – שבעבר הרחוק רשם עונה אחת בסגל הגליל בימיה בליגת העל. משחק הליגה הביתי הראשון עתיד להיערך ב-3 לנובמבר, הפועל גליל עליון תארח את הפועל חבל מודיעין – שבונה סגל איכותי, שעשוי לדבר חזק בליגה. 

מתכוננים לכל האתגרים. די.ג’יי שארפ וחן גיא (צילום:גיל נוימן)