כדורגל: לחזור לכבוש – ורצוי גם לנצח

עירוני קרית שמונה תתארח הערב אצל הפועל באר שבע, אחרי שני משחקים שבהם צברה נקודה אחת ולא כבשה שערים.

*. כל התמונות צולמו ע”י פושקו

עירוני קרית שמונה ניצבת בפני שבוע גדוש ומאתגר. הערב, בשעה 20:00 (שידור ישיר בספורט 2) תתייצב הקבוצה למשחק חוץ מול הפועל באר שבע – שניצחה ביום חמישי האחרון 0:1 את ניס הצרפתית, במשחק האחרון של שלב הבתים של הליגה האירופאית, אליו התייצבו הקבוצות עם הרכבים משניים. את השער לזכות באר שבע כבש בדקה ה-72 רותם חטואל, בן חצור, בוגר מחלקת הנוער של קרית שמונה. ביום חמישי קרית שמונה תערוך משחק חוץ נוסף – משחק השלמה מול בית”ר ירושלים וביום ראשון הבא תארח הקבוצה את בני סכנין. קרית שמונה תקווה הערב לקטוע רצף של שני משחקים ללא הבקעה וללא ניצחון.

ישמח לשבור את הבצורת מול ה”אקסית”. לוסיו מרינאו



הפועל באר שבע, שעד כה לא הרשימה במשחקי הליגה וניכר היה כי העומס של המשחקים במסגרת האירופאית באו על חשבון הצלחה בליגה, תתייצב הערב למשחק עם הרכב חזק יותר ושונה בתכלית מההרכב ששיחק ביום חמישי האחרון – דבר שעלול יהיה לדחוק מההרכב את ה”אקסים” של קרית שמונה, הבלם שיר צדק ושחקן ההתקפה רותם חטואל. להפועל באר שבע חלק קדמי מאוד מוכשר, שאמנם לא תמיד ביטא זאת במספרים בליגה, אך לשחקנים דוגמת אלטון אלקולטסה, אנתוני וארן וה”אקס” סנטיהאו סלליך – שזוכים לתגבור מהקשר גאון הכדורגל במונחים ישראלים, ז’וסוואה הפורטוגלי, אין ספק שבלמי קרית שמונה והקישור האחורי – שייתכן וייחסר את יואב הופמהייסטר הפצוע, מה שעשוי יהיה לשלוח את אדריאן רוצ’ט להרכב.

בחלק הקדמי קרית שמונה תמשיך להתבסס על סקו טורה ולוסיו מרינאו, כשכרגע לא ברור מי יהיה הצלע השלישית – מאחר ויוג’ין האנסה סובל גם הוא מפציעה. במידה והאנסה לא ישחק או לא יעלה בהרכב, בחולצת ההרכב יזכה אופיר מזרחי או מוחמד שאקר. ההגנה הבאר שבעית נחשבת להגנה עם שחקנים טובים ובראשם הבלמים לועאי טהא ומיגל ויטור, אך אלה כבר מעבר לשיאם וגם באגפים המגינים של באר שבע, שון גולדברג משמאל ואור דדיה מימין, הם בעלי אוריינטציה התקפית יותר ולכן לשחקני הכנף והמגינים של קרית שמונה יש גם סיכויים לעשות דברים טובים דרך האגפים.

המשחק הערב פתוח לחלוטין לכל הכיוונים מבחינת הסיכויים. הקבוצה שתהיה יותר מאורגנת בחלק ההגנתי ויותר חדה בחלק ההתקפי, היא זו שתזכה בכל הקופה. 

הגיע הזמן לחזור לכבוש. שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים כיבוש שער מול הפועל חיפה