כדורסל גברים: ראש פינה וברעם בצד המנצח

המחזור החמישי בליגת “ארץ הצפון” סיפק לנו משחק אחד דרמטי ועוד משחק מרתק

אחרי חודש שהוקדש למשחקי גביע הליגה חזרה אתמול לפעילות “ליגת ארץ הצפון” – ליגת היישובים של הגליל העליון, עם שני משחקים, שבהחלט סיפקו עניין לעשרות הצופים האמיצים שיצאו מהבית והגיעו לצפות ולתמוך בקבוצה.

המשחק הדרמטי של המחזור נערך באולם בקיבוץ ברעם בו אירחה הקבוצה המקומית, שעמדה על מאזן 2-2 את גדות – שעמדה על מאזן של ניצחון אחד ושני הפסדים. לפני שבועיים גדות זכתה בניצחון דרמטי על ברעם במשחק חצי גמר הגביע. המשחק היה צמוד בתוצאה לכל אורכו, כששתי הקבוצות שומרות אישית ולא מאפשרות קליעות נוחות, לכן התוצאה היתה נמוכה וגם תוצאת המחצית היתה 25:27 לגדות. 12 שניות לתום המשחק, כשהתוצאה שוויון 50:50 והכדור בידי גדו הכדור נמסר לשחר נחמיאס שנשמר על ידי ליאור הלפרין. שחר נחמיאס החטיא את ניסיון הקליעה, עינב גוטמן לקח את הריבאונד מסר לרומי, שמסר לדניאל, שרץ לסל וסחט עבירה, כשעל השעון אפס שניות. דניאל קלע את 2 הזריקות וברעם מנצחים 50:52. כל הכבוד לגדות על משחק ספורטיבי ולקהל שעודד ללא הפסקה ולשופט אלדד דיניסמן.

היה מרתק גם הפעם. שחקני ברעם וגדות



ראש פינה, מוליכת הטבלה, עלתה למאזן 1-4 בזכות ניצחון 54:64 במשחק החוץ מול יסוד המעלה/חולתה, שמאזנה עמד על ניצחון אחד ושני הפסדים. היה זה משחק מרתק וצמוד, שבו הקבוצה המארחת הוליכה בכל אחד משלושת הרבעים: בתום הרבע הראשון צעדה ביתרון 12:15, בתום המחצית הראשונה 25:29 ובתום הרבע השלישי 36:39, אך ברבע האחרון ראש פינה חיזקה את ההגנה והייתה הרבה יותר חדה בהתקפה וסיימה את המשחק עם ניצחון 54:64. כל הכבוד לקהל ולשופטת, עמית מלכה – שחקנית קבוצת הנשים של הפועל גליל עליון.

חוגגים עם הקהל. שחקני הפועל ראש פינה ו”האולטראס”