כדורסל גברים: קרב צמרת הערב בצפת

מ.ס “דניאל” צפת תארח הערב את מגדל העמק יזרעאל למשחק בין 2 מ-3 הקבוצות המובילות בליגה.

פותחים את השבוע החדש עם הרבה כדורסל קל”ב למי שגר בגליל העליון – ועם משחקים סופר אטרקטיביים. אז כן, קר בחוץ במיוחד בערב, אבל באולמות “הפיס” בצפת ובכפר בלום החמימות מובטחת. אז אל תתעצלו והגיעו בהמוניכם לחווית הספורט הכי אטרקטיבית בגליל העליון.

צריכים את התמיכה שלכם. אוהדי צפת תומכים מהיציע


יממה לפני המשחק שבו תארח הפועל גליל עליון את עירוני קרית אתא, תארח הערב בשעה 20:00, תארח מ.ס “דניאל” צפת את המשחק המרכזי של מחזור הנעילה של הסיבוב הראשון בליגה הארצית. צפת תארח את הקבוצה שחולקת עמה ועם הפועל עכו את ראשות הטבלה, הפועל מגדל העמק יזרעאל, שנשרה מהליגה הלאומית. לאסף רוטנשטיין, מאמן צפת, זה הרבה מעבר לעוד משחק. רוטנשטיין הוביל את הקבוצה האורחת לפני שתי עונות להעפלה לליגה הלאומית ואימן אותה במחצית הראשונה של העונה שעברה בליגת המשנה.

מקווה לחייך בסיום המשחק.אסף רוטנשטיין


מ.ס “דניאל” צפת ניצחה בחמשת המחזורים האחרונים, יריבתה ניצחה בששת המשחקים האחרונים, הצליחה לעשות מה שלא הצליחה לעשות צפת – לנצח או יותר נכון להביס את הפועל עכו בתוצאה 63:89. לשתי הקבוצות שחקנים בכירים, מאצ’ אפ מעניין צפוי בין הרכזים של שתי הקבוצות, עומר אל על הצפתי ואייל ונדל – מלך הסלים של היריבה. בקו הקדמי צפוי מאצ’ אפ מעניין בין הגבוהים הדומיננטים של הקבוצות – צאלי נוימן הצפתי ושון לבנובסקי האורח – ששיחק בצפת לפני שנתיים. הכניסה למשחק חופשית, הגיעו בהמוניכם ועזרו למ.ס “דניאל” צפת לסגור סיבוב ראשון עם חיוך.

יסיימו את הסיבוב עם ניצחון? שחקני צפת, הצוות המקצועי והניהולי והוריו של צוער דניאל הרוש ז”ל – שעל שמו קרויה הקבוצה