כורזים מאושר

קבוצת הקט סל של רמות כורזים זכתה באליפות “ליגת הקורונה” של הפועל גליל עליון. שמחים להעניק לה את תואר “קבוצת החודש”.

במחלקת הכדורסל של הפועל גליל עליון עבדו גם בימי סגר חגי תשרי. בין אימוני הזום והתוכניות שנשלחו לשחקני הקבוצות השונות, הגדיל לעשות זיו ברתנא, המנהל המקצועי של החטיבה הצעירה, שכמו בסגר הראשון גם בסגר השני יזם את “ליגת קט סל” קורונה, כדי לאתגר את ילדי הקבוצות השונות. אז מה זו הליגה הזו? ליגה שבה הקבוצות קיבלו משימות כדורסל שונות, כשהניקוד לכל קבוצה הוא נגזרת של ניקוד מצטבר שהשיגו שחקני הקבוצות.

הקבוצה שזכתה באליפות הליגה היא קבוצת קט סל רמת כורזים, קבוצה שהוקמה העונה ותשחק במחוז הגליל העליון בליגת הקט סל של איגוד הכדורסל. הקבוצה מודרכת ע”י מיכל אהרון, שחקנית קבוצת הנשים של הפועל גליל עליון עד לפני שתי עונות, שנלאצה לקחת פסק זמן ממשחק בגין פציעה. אנו שמחים להעניק לקבוצה את תואר קבוצת החודש. זיו ברתנא מלא הערכה לפועלה של הקבוצה ולא חסך את שבחיו: “קבוצת הקטסל שלנו ברמת כורזים הוקמה השנה ומורכבת ברובה מילדי כיתה ה’. הקבוצה היא פרי שיתוף פעולה של הפועל גליל עליון ומבואות חרמון כשרוב השחקנים כרגע הם בכלל מראש פינה. ליגת קורונה מתגמלת לא רק על יכולת, אלא בעיקר על השקעה ושחקני רמת כורזים שיש להם עוד דרך לעשות במקום המקצועי ידעו במחוייבות שלהם לכפות על פערי הניסיון של הקבוצות הוותיקות ולזכות על חודה של נקודה באליפות המרגשת. מיכל אהרון מאמנת הקבוצה והילדים עושים עבודה יוצאת מהכלל. הילדים עובדים יפה, מתקדמים וסוגרים את הפערים המובנים של הגיל והניסיון. הזכיה באליפות ליגת קורונה 2 היא קודם כל חותמת על רמת המחוייבות של השחקנים למשחק, לקבוצה ולפיתוח היכולות שלהם”.

יש אליפות. קבוצת קט סל כורזים והמאמנת מיכל אהרון


מיכל אהרון, מאמנת הקבוצה, שבת רצון מפועלה של הקבוצה: “אנחנו קבוצה מאוד מיוחד עם 12 ילדים, רובם תלמידי כתה ה – אך יש לנו גם ילד בכתה ג’ וילד בכתה ו’. הקבוצה מתאמנת שלוש פעמים בשבוע. בתקופת הסגר הילדים קיבלו תוכנית לעבודה עצמאית עם דגש על דברים שאני מאמינה בהם: כושר גופני, תרגילי גמישות ושליטה בכדור. בנוסף, שחקני הקבוצה התכנסו לאימוני זום של המחלקה ואחת לשבוע נפגשנו למפגש זום קבוצתי. יש לנו קבוצה עם מרקם חברתי מאוד טוב. תמיכה מאוד חשובה מהורים. לאחרונה קיימנו מפגש גיבוש בביתו של אחד מהילדים בראש פינה, ההורים עזרו מאוד והיה מפגש מאוד כייפי. סך הכל האווירה מאוד טובה”.

לקראת המשך העונה מיכל אהרון משתפת במטרות של הקבוצה: “הוחלט שהעונה הילדים יתנסו בליגה ויחוו מקרוב מה זה קצב של משחק, להיות חלק מקבוצה ואת האנרגיות של המשחק. הילדים עובדים ברצינות, אני מעודדת אותם להקדים הגעה לפני האימונים ולקלוע לסל ולשחק יחד. המטרות הן ללמד אותם כדורסל נכון, לעזור להם להתקדם ובעיקר שיחוו הנאה מהמשחק. עבדתי מאוד קשה להחזיר אותם לכושר אחרי הסגר ואני מאוד מקווה שלא יהיו עוד סגרים ושנוכל לקיים פעילות רצופה, כי מאוד קשה לחזור אחרי הקפאת פעילות”.

כיך להם ביחד. שחקני הקבוצה בערב גיבוש