כדורסל גברים: גביע הווינר, אנחנו באים

הפועל גליל עליון תתארח היום אצל הפועל חיפה למשחק במסגרת גביע הווינר.

הפועל גליל עליון מעלה הילוך בהכנות לקראת משחקי הליגה. לאחר שקיימה בשבוע שעבר שני משחקי אימון, אליהם התייצבה בסגל חסר – ולמרות זאת, ניצחה את עירוני נהריה מהלאומית 70:76 ואת הפועל חיפה מליגת העל 83:90, תתייצב הערב הקבוצה הגלילית בהובלתו של ברק פלג למשחק במסגרת שמינית גביע הווינר מול הפועל חיפה, משחק שייצא לדרך בשעה 19:00 וייערך באולם רוממה בחיפה. הכניסה למשחק חופשית בהצגת תו ירוק. המשחק יועבר בשידור ישיר בערוץ 59 (5 ספורט סטארט). המנצחת במשחק תפגוש ביום ראשון הקרוב את הפועל אילת, במשחק שייערך באולם ה”דרייב אין” בת”א.

הפועל גליל עליון גם הערב לא תהיה בסגל מלא, אם כי הפעם מסגלה ייחסר רק הסנטר ברייס וושינגטון, שנחת אתמול בישראל וישהה בימים הקרובים בבידוד. מנגד, שחקנים ישראלים שלא נכללו בסגל למשחק האימון מול הפועל חיפה ביום שישי האחרון יהיו בסגל, המדובר ברכזים הצעירים חן גיא ואיתי מושקוביץ וכן בסנטר גבי צא’צ’שוילי – ששב מטורניר 3X3 בפריז עם שחקני הנבחרת. בגליל יקוו לתפוקה מרשימה מצד הפורורווד אייזיאה אייזנדורף – שבלט במשחק האימון ביום שישי. שחקן המפתח הוא הפורוורד נמרוד לוי – השחקן בעל הרזומה העשיר ביותר בליגה מקרב שחקני הקבוצה.

הפועל חיפה, שמודרכת ע”י אלעד חסין, תחסר רק את הפורוורד המתאזרח, וויל ריימן, מעבר לכך תתייצב עם סגל מלא למשחק. שחקני המפתח הישראלים שלה הם הפורוורד עמית שמחון, הקלע ספנספר וייס והסנטר איגור נסטרנקו. בקרב סגל הזרים של הקבוצה השם המוכר ביותר הוא של הרכז הונצואליני, גרגורי וארגס בן ה-35, ששיחק בעבר מספר עונות במכבי חיפה ושב לארץ לצד השני של העיר. לגבי צ’אצ’שוילי צפוי מתחת לסלים מאצ’ אפ מעניין עם הסנטר החיפאי, ג’יימס תומפסון.  

יפגוש את ה”אקסית”. עומר טל בפעולה (צילום: גיל נוימן)