מוהנא פארס מונה לתפקיד בכיר במשרד החינוך

איש החינוך והדת מחורפיש מונה לסמנכ”ל ומנהל המינהל לחינוך טכנולוגי במשרד החינוך

הודעת דוברות משרד החינוך

מוהנא פארס נבחר היום (ב’) פה אחד על ידי וועדת בוחנים לתפקיד סמנכ”ל ומנהל מינהל חינוך טכנולוגי במשרד החינוך. במסגרת התפקיד יוביל מוהנא שורה של יעדים מרכזים, בהם קידום הלמידה משולבת דיגיטל ושילוב טכנולוגיה בחינוך, הרחבת שירותי התקשוב לבתי הספר והתאמתם לאתגרי העידן הנוכחי. הטעמת מיומנויות בתחום הטכנולוגי והמשך פיתוח המגמות הטכנולוגיות על כל סוגיהן.

שרת החינוך, ד”ר יפעת שאשר ביטון ומנכ”ל המשרד, תא”ל (במיל’) יגאל סלוביק ברכו את מוהנא, וציינו כי הם בטוחים שניסיונו העשיר בניהול לצד הישגיו בתחומים שהוא הוביל לאורך השנים, יתרמו לקידום היעדים המרכזיים הניצבים בפני החינוך הטכנולוגי בישראל. 

למוהנא, כאמור, ניסיון עשיר בתחום הניהול ושורה של הישגים בתחומים אותם הוא הוביל, בהן התכנית למתמטיקה והמצוינות המדעית וקידום המצוינות בפריפריה. במהלך השנה האחרונה נוסף לתפקידו כמנהל האגף לתכניות לאומיות הוא ניהל גם   המינהל לחינוך טכנולוגי. הוא החל את דרכו בהוראה בתחומי המתמטיקה ומדעי המחשב. בהמשך הוא התקדם לניהול בית ספר, לתפקיד פיקוח ומנהל על החינוך הדרוזי והצ’רקסי.

הוא בעל תואר MA בתחום של ניהול מערכות חינוך ותוכניות לימודים ובעל תוארBA במתימטיקה, סטטיסטיקה ומדעי המחשב. שני התארים הם מטעם אוניברסיטת חיפה. נוסף לזאת, הוא בוגר בית-ספר מנדל למנהיגות חינוכית וחברתית, קרן מנדל, תכנית אדוות של מעוז ותוכנית הסגל הבכיר בנציבות שירות המדינה.

לאורך עבודתו זכה מוהנא בשורה של פרסים, בהם פרס מנכ”ל משרד החינוך למנהל המצטיין (2018), פרס נשיא המדינה לקידום טכנולוגיה בחינוך  (1997) ופרס “מצוינות בחינוך לתעשיה” מטעם משרד החינוך, נשיא המדינה ואיגוד התעשיינים (1998).

מוהנא פארס