כדורגל: חליחל על הגל

צמד של עבדאללה חליחל העניק לעירוני קרית שמונה ניצחון 1:2 חשוב על מ.ס אשדוד.

צילום: פושקו

ערב הירואי של שחקני עירוני קרית שמונה, שהצליחו להתגבר על העייפות ועל הספיחים של תחלואת הקורונה שהכתה בקבוצה – והצליחו לנצח 1:2 את המשחק הביתי מול מ.ס אשדוד, שמדורגת במקום השלישי בטבלת ליגת העל.

קרית שמונה התייצבה למשחק היום ללא שני שחקני ההתקפה המרכזיים שלה – לוסיו מרינאו הפצוע ויוג’ין האנסה המוצהב, עלתה בהרכב עם 6 מחלימי קורונה – 4 מהם שחקני הגנה, התמודדה מול הקבוצה של ה”אקס” המעוטר, רן בן שמעון, שאמנם חסרה מספר שחקנים גם היא ובראשם ה”אקס” שלומי אזולאי, אך למרות זאת קרית שמונה התעלתה ולא נתנה לעומסים הגופניים ולזהות היריבה לתת לעצמה הנחות. עוד נתון שחשוב לציין: קרית שמונה עלתה למשחק עם 4 שחקני בית שורשיים – הבלמים עידן נחמיאס ואורי דהן, הקשר אדריאן רוצ’ט והחלוץ עבדאללה חליחל, בהחלט נתון מעודד ומחמם את הלב.

האיש למשימות מיוחדות. עבדאללה חליחל



הרבה פעמים עירוני קרית שמונה מצאה את עצמה יורדת מנוצחת ממשחקים בעונות האחרונות, למרות שהגיעה ליותר מצבים מהקבוצה היריבה. הערב זה היה שונה. הקבוצה הדרומית הייתה דומיננטית יותר מבחינת יוזמה בהתקפה הראשונה, הגיעה למספר מצבים קורצים, אך לא הייתה מדויקת בפעולה האחרונה.

גם במחצית השניה המגמה הזו נרשמה, אך שתי דקות של תכליתיות מרשימה סללו לקרית שמונה את הדרך לניצחון. בדקה ה-60 מסירה מצוינת של רועי קהת השאירה את עבדאללה חליחל במצב מצוין לכיבוש, החלוץ הצעיר והמוכשר לא התבלבל וכבש שער שהעניק לקבוצתו יתרון 0:1. שתי דקות חלפו להן, פריצה מצוינת של מוחמד שאקר הסתיימה במסירה לחליחל, ששוב לא התבלבל מול יואב ג’רפי ובעט לרשת האשדודית והעלה את קבוצתו ליתרון 0:2. חליחל כבש בעונה שעברה שער לרשתה של אשדוד, במשחק שנערך בקרית שמונה במסגרת הפלייאוף התחתון והסתיים בניצחון 0:3 לזכות קרית שמונה.

רבע שעה חלפה לה, צמד המחליפים של מ.ס אשדוד יצרו מהלך שהחזיר את הקבוצה דרומית למשחק, מסירה של זוהר זסנו מצאה את סתיו טוריאל, שהצליח לבעוט לרשתו של ברטקוש ולצמק את התוצאה ל-2:1. אשדוד המשיכה ליזום מהלכים התקפיים, אך לא הייתה מדויקת מספיק, שחקני קרית שמונה עבדו קשה כדי להגן על יתרונם ובסיום חגגו ניצחון 1:2, שמציב אותם במרחק של נקודה אחת מהמקום השישי, המוביל לפלייאוף העליון, כל זאת שלושה ימים לפני משחק הגביע מול בית”ר ת”א/בת ים מהליגה הלאומית.

הרכב עירוני קרית שמונה במשחק (בסוגריים המחליפים): דז’וגאס ברטקוש, דור אלו, עידן נחמיאס, אורי דהן, זיו מורגן, סמואל בראון, אדריאן רוצ’ט (סמואל בראון – 45), רועי קהת (מייק אומנגה – 87, הופעת בכורה לקשר קבוצת הנוער), סקו טורה (אופיר מזרחי – 68), מוחמד שאקר (אמיר בן שמעון), עבדאללה חליחל. 

עמדו במשימה בצורה הירואית. שחקני ההגנה של קרית שמונה