כדורגל: בגביע אין מקום למעידות

עירוני קרית שמונה תחל את דרכה הערב במשחקי גביע המדינה, כשתתארח אצל בית”ר ת”א/בת ים מהליגה הלאומית.

שלושה ימים אחרי ניצחון הליגה – 1:2 על מ.ס אשדוד, עירוני קרית שמונה המחלימה מהשלכות “מכת הקורונה” שפקדה את הקבוצה, תתייצב הערב הקבוצה של קובי רפואה ונמרוד קוסטיקה למשחק גביע במסגרת סיבוב ח’ מול בית”ר ת”א/בת ים מהליגה הלאומית, משחק שייערך באצטדיון בנס ציונה – אצטדיון שבפעם הקודמת שעירוני קרית שמונה שיחקה בו, היא חגגה את החזרה לליגת העל. המשחק יחל בשעה 19:00 ויועבר בשידור ישיר בערוצים 59 (5 סטסארט) ובערוץ 555.

עירוני קרית שמונה יצאה הבוקר למיני מחנה אימונים בקיבוץ שפיים שבשרון, שם היא תתארח במלון המקומי ותתאמן במגרשי הנבחרות. הקבוצה הצפונית תחסר הערב את המגן דור אלו והקשר סמואל בראון המוצהבים, את מקומם עשויים למלא המגן יובל לוין והקשר אדריאן רוצ’ט. מי שעוד ייחסר הוא החלוץ לוסיו מרינאו, שסובל ממתיחה, את מקומו ימלא יוג’ין האנסה – שחוזר מפציעה. נראה כי אלה יהיו השינויים היחידים בהרכב.

קצת על היריבה. בית”ר ת”א/בת ים היא למעשה קבוצת הבת של מכבי ת”א ומבוססת על שחקנים, שסיימו גיל נוער בשורות מכבי ת”א. הקבוצה היא למעשה תוצר של איחוד בין בית”ר ת”א ומכבי בת ים, איחוד שנוצר בעונה שעברה, לאחר שעירוני רמלה פרשה מהאיחוד עם בית”ר ת”א. היריבה הערב מודרכת ע”י עמיר נוסבאום – ששיחק ארבע עונות בעמדת המגן השמאלי בקרית שמונה, היה שותף לעליות לליגת העל וגם לירידה ללאומית, היה שותף גם לזכייה בגביע הטוטו הראשון וההיסטורי בליגת העל בעונת 2010/11. הקבוצה מדורגת במקום השלישי בטבלת הליגה הלאומית, מרוחקת 4 נקודות בלבד מהמקום השני, שמוביל להעפלה לליגת העל. שבע קבוצות בליגה ספגו פחות ממנה, אך בחלק ההתקפי הקבוצה נחשבת יחד עם הפועל איכסאל לקבוצה הפוריה בליגה. שחקני המפתח של הקבוצה הם החלוץ יניב מזרחי בן ה-25 – מלך שערי הליגה, שכבש עד כה 12 מ-31 השערים שהבקיעה הקבוצה, חבריו לחלק הקדמי – שחקני הכנף גוגאגון פרפיט ורונן חנ’ציס המהירים, הקשר הטכני והיוצר אמיר ברקוביץ’ – שהספיק לשחק בקבוצת הנוער של ברנסלי האנגלית. בחלק ההגנתי מדובר בבלם מייקל ציאלקה ובשוער אביחי דהן. 

חייבים להיות דרוכים הערב. שחקני עירוני קרית שמונה (צילום: פושקו)