כדורגל: אהוד מערבי תולה את הנעליים

נציג היישוב חצור הודיע על פרישה ממשחק בגיל 32. לאחרונה נבחר להוביל את מנהלת הספורט של היישוב

פרק חשוב ונכבד בחייו של אהוד מערבי, בן 32 מחצור, הגיע לסיום. הקשר האחורי הלוחם, שהצטיין בנעוריו במחלקת הנוער של עירוני קרית שמונה ובהמשך עשה דרך ארוכה ונכבדת בליגה א’ במדיהן של מ.ס כרמיאל/צפת ועירוני טבריה ובעונות האחרונות במדיה של הפועל כרמיאל בליגה ב’, הודיע על פרישה ממשחק. אהוד מערבי עושה בשנים האחרונות חיל כסוכן ביטוח ולאחרונה נבחר למועצת היישוב חצור ולקח על עצמו את הובלת מנהלת הספורט, כדי להרים את רמת הספורט ביישוב.

אתגר עצום. אהוד מערבי לצידם מיכאל קבסה (מימינו) – ראש מועצה חצור, גילי ברמי (משמאלו) – מחזיק תיק הספורט במועצה ושאול כמיסה – חבר המועצה

את הודעת הפרישה ממשחק הכדורגל פתח אהוד מערבי בוידוי: “האמת שאני לא יודע מאיפה להתחיל מסע של 24 שנים הגיע לסיומו ואני מודיע על פרישה מכדורגל כשחקן פעיל.איך בכלל מסכמים תקופה כזו? איך אוספים בראש את כל החוויות, הרגעים הקשים ואת רגעי השמחה העוצמתיים? ואיך בכלל מודים לכל כך הרבה אנשים משמעותיים שהשפיעו עליי ועל הדרך שלי”.

על התרומה של הכדורגל לחייו, כתב מערבי: “אין לי ספק שהכדורגל עיצב את מי שאני היום העניק לי כישורים, ערכים ואופי להתמודד עם כל משבר. כשדמיינתי את רגע הפרישה שלי מכדורגל חלמתי שתהיה לזה סיבה ומשמעות”.

מצא שם בית. אהוד מערבי במדי הפועל כרמיאל (צילום: מדיה הפועל כרמיאל)


על האתגר החדש במנהלת הספורט של חצור, הוסיף מערבי: “נכון, אני אמנם מסיים את החלק שלי כשחקן, אבל לא עוזב לגמרי.לצד עסקיי ועיסוקיי, אני שמח שנבחרתי על ידי ראש מועצת חצור הגלילית להוביל את תחום הספורט ביישוב ולשמש כיו״ר מנהלת הספורט העירונית. הצבתי לעצמי מטרה להנחיל תרבות ספורט ביישוב בו גדלתי ולהעניק מהידע והנסיון שצברתי לדור הצעיר”.

בסיום דבריו הודה אהוד מערבי לשורה של אנשים: “תודה מיוחדת להוריי, שתמכו בי והקריבו המון. לאשתי – שדחפה אותי לאורך כל הדרך וספגה את כל המצבי רוח המשתנים ורגעי הפציעות הלא פשוטים. תודה מיוחדת להפועל כרמיאל – מקום שהיה לי בית במהלך שבע שנים מהקריירה שלי. למנכ״ל עמרי דרור – שהפך מזמן לאחד האנשים הקרובים אלי, לראש העיר כרמיאל – משה קונינסקי וכמובן שלא אשכח את אילן סויסה ז”ל – שבזכותו הגעתי למועדון בפעם הראשונה ועברנו דרך ארוכה יחד. לצערי, הוא לא כאן לצידי ללוות אותי גם בצעד הזה. תודה לכל המאמנים, השחקנים והאוהדים בכל הקבוצות ששיחקתי בהן, אתם חלק בלתי נפרד ממני. אז בפעם האחרונה- איזה מקצוע”.

צוות אתר “גליל עולה” מצדיע לאהוד מערבי על דרך מרשימה ונכבדת בכדורגל – ומאחל למערבי המון הצלחה בהמשך דרכו.

שחקן נשמה במלוא מובן המילה. אהוד מערבי במדי עירוני טבריה