פלאשים בגליל: שומרים על אנרגיה גבוהה

את פינת “פלאשים בגליל” אנו מייחדים במידה רבה לשבוע האלימות נגד נשים.

תמונת השבוע: מורן קויפמן – המנהלת המקצועית והמייסדת של “האקדמיה למיוזיק פורם” בקיבוץ דפנה, חגגה יום הולדת יחד עם חברות טובות משכבר הימים. אנו מאחלים לחברתנו היקרה המון מזל טוב ועוד שנים רבות של תרומה לספורטף וגם מעניקים לה באהבה ארוחת פיצה מפנקת מתנת “צ’יז פיצה” – האיטלקיה החמה ממתחם “גן הצפון”.



ג’רמיין הול – הפורורווד האנרגטי של מ.ס “דניאל” צפת, חגג יום הולדת 40 עם החברים הטובים מהקבוצה – ואנו מאחלים לו המון מזל טוב ועוד שנים רבות על מגרשי הכדורסל.



סטודיו E.M.S PLUS בראש פינה חזר לפעילות מבצעית – ומי שלא בזבז זמן והגיע לאימון הוא יקיר הפינה, ד”ר קלין שפירא – שמתכונן במרץ לעונה הקרובה בקבוצת הכדורסל של הפועל ראש פינה.



ד”ש מדרום קרואלינה, שם התחדש המסע העולמי של הכדורגלן, ענבר שרון מכפר גלעדי, שהבטיח עם חזרתו ארצה מאוסטרליה, שגם הקורונה לא תעצור אותו מלהמשיך ולטייל בעולם.



רביעי האחרון, אולפן רדיו “ארץ הגולן” בקיבוץ מרום גולן: רגע לפני תחילת שידור המגזין “הכדור הצפוני”, הפסקת חשמל העמידה עובדה לא נוחה למגישים סיני משה רובינשטיין, ענאן עמאשה ועדי גור – שנאלצו לעשות התאמות למצב החדש.



תגידו מזל טוב לשלום אלבז – דובר עיריית צפת וכתב הספורט של וואן לענייני עירוני קרית שמונה, שזכה במקום הראשון בתחרות דוברי הרשויות המקומיות. שאפו ענק וברכות חמות מאיתנו.



אומרים על הנוער של היום שהוא מפונק, עצל ואוהב מסכים – אבל יש גם מי שמוכיחים אחרת. קבוצת ההכנה לצה”ל של אגודת אתלטיקה גלילית, בהדרכתו של אורי ג’רסי, נצפתה במהלך השבוע באימון אינטנסיבי במרחבי הגליל.



מכאן לאייטמים במסגרת שבוע נגד אלימות נשים: ויקי אלקבץ-כהן, מחזיקת תיק הספורט של עיריית צפת ומזכירת סניף נעמ”ת בעיר, הביעה סולידריות מלאה בשטח וברשתות החברתיות.



ביום חמישי האחרון נערך באולם “הפיס” בכפר בלום אימון משותף ומשחק מעורב בין קבוצות הכדורסל גברים והנשים של הפועל גליל עליון, עם מסרים ברורים לאלימות נגד נשים.



זיו ברתנא – מאמן קבוצת הנשים ונעם כהן – עוזר מאמן קבוצת הגברים, שעבדו יחדיו בעבר בקבוצת הגברים, בקבוצת הנוער ובקבוצת הנערים, מצאו להם זמן לאיחוד זמני על הקווים.