כדורגל: בלי נוף לנשיא

עירוני קרית שמונה הפסידה 2:0 להפועל נוף הגליל במשחק רבע גמר הגביע. הקבוצה תתמקד מעתה במאבקי הצמרת בליגה הלאומית

*. צילום: בן מלניק- אתר דאבל פס

עירוני קרית שמונה במשבר משמעותי. שער אחד בששת המשחקים האחרונים הוא הנתון שמסביר עד מאוד כמה הקבוצה מצויה בבעיה קשה. הערב “אירחה” הקבוצה באצטדיון בנתניה את הפועל נוף הגליל למשחק במסגרת רבע גמר הגביע וכמו בשלושת המפגשים הקודמים בליגה ובגביע הטוטו, גם הפעם עירוני קרית שמונה לא הצליחה לנצח ובסיום ראתה את נוף הגליל עם שני “אקסים” בולטים, המאמן מוטי איווניר והקשר אופיר מזרחי, עושה היסטוריה ומעפילה לחצי גמר גביע המדינה.

עוד ניצחון על ה”אקסית”. מוטי איווניר, מאמן הפועל נוף הגליל


הפועל נוף הגליל עלתה ליתרון ראשון בדקה ה-29, כאשר בדיקת VAR הוכיחה שהשוער, אסף צור, הכשיל את סמיר פרהוד, החלוץ האורח. ג’ניה ברקמן, הבלם הוותיק והקפטן של נוף הגליל, תרגם את בעיטת הפנדל לכיבוש שער יתרון 0:1.

במחצית השניה, באורח מפתיע משהו, דווקא נוף הגליל הייתה דומיננטית יותר מבחינה התקפית, אך התקשתה למצוא את הרשת. עמוק בתוך תוספת הזמן בן מיזן סגר עניין וכבש שער שהעניק לנוף הגליל ניצחון 0:2 והעפלה לשלב חצי גמר הגביע.

עירוני קרית שמונה תתייצב ביום השני הקרוב למשחק ליגה במסגרת המחזור ה-29 מול קבוצת מרכז הטבלה של מכבי הרצליה, משחק שבמציאות ההזויה של חיינו מבחינה ביטחונית בקרית שמונה ומבחינת היעדר אצטדיון מתאים בהרצליה, הופך לסוג של דרבי, שכן גם מכבי הרצליה מארחת את משחקיה באצטדיון בנתניה.

הדרך צפונה תהיה שמחה. אוהדי הפועל נוף הגליל