כדורסל: קופרברג הפציץ, צפת הפסידה

מ.ס “דניאל” צפת נחלה הפסד 87:78 במשחק החוץ מול קבוצת הצמרת של אליצור נתניה

מ.ס “דניאל” צפת עם הפסד שני ברציפות. לאחר שבמוצאי השבת נחלה הפסד ביתי כואב במשחק הביתי מול מכבי ראשל”צ, נחלה הערב הקבוצה הצפונית הפסד 87:78 במשחק החוץ מול קבוצת הצמרת של אליצור נתניה. בשל חוסר האחידות בכמות משחקי הקבוצות, לא ניתן לציין מיקום מדויק של הקבוצות, אך מ.ס “דניאל” צפת מוצאת את עצמה בחלק התחתון ונראה שעד סיום העונה תיאבק כנגד הירידה. מכאן לסיקור המשחק. דיווח מדוברות מנהלת ליגה לאומית winner

האורחים מצפת פתחו טוב ועם שני מהלכים של סל ועבירה עלו ליתרון 9:4. הביתיים ניצלו את הפרצות בצבע של האורחים ושלשה של עילאי חיון איזנה ל-13:13, ועם שתי שלשות נוספת קבע 15:21 לאחר הרבע הראשון. המומנטום של היהלומים נמשך לרבע השני והלוח הראה 22:33 אחרי נקודות של אילי דולינסקי. האחרון המשיך לצבור נקודות והשלים 11 נקודות ברצף – 26:40 לנתניה. האורחים הצליחו לצמק קצת עד למחצית שנגמרה ב-32:43.

הפסד שני בשלושה ימים. שחקני מ.ס “דניאל” צפת (צילום: לילך וייס רוזנברג)


גם בפתיחת הרבע השלישי הצפוניים ניסו לחזור למשחק אבל בכל פעם ליהלומים הייתה תשובה עם סל חשוב – 46:54 אחרי שלשות של אריאל אייזיק ועומר פולג. גם אלון מיכאלי דייק מהשלוש, אבל תומר כהן ועומר חממה הורידו ל-55:62 לחר שלושה רבעים. התסריט חזר על עצמו גם ברבע האחרון – מ.ס צפת הייתה קרובה אבל ברגעי ההכרעה שוב אריאל אייזיק ועומר פולג קלעו מחוץ לקשת והכריעו את המשחק עם ניצחון 78:87 לזכות צפת.

קלעולצפת: דניאל קופרברג (14/16 לשתיים) 32 נק’, תומר כהן (7 ריבאונדים, 7 אסיסטים) 15 נק’, אופק בן יעקב (7 ריבאונדים, 6 אסיסטים) 10 נק’, דביר אוחנה 6 נק’, איתי גליק (11 אסיסטים), עומר חממה ויובל מיכאלי 5 נק’ כ”א.

שוב קלע מעל 30 נקודות. דניאל קופרברג (צילום: יעל אמסילי)