כדורסל: צפו בתקציר מניצחון ב”ש/דימונה על גליל עליון

הפועל גליל עליון נחלה הפסד שמיני ב-9 משחקים – הפעם 87:80 במשחק “הביתי” מול הפועל ב”ש/דימונה, יריבתה למאבקי התחתית

*. כל התמונות צולמו ע”י מדיה הפועל גליל עליון

הפועל גליל עליון ממשיכה להסתבך במאבקי התחתית. הערב “אירחה” הקבוצה בהיכל הספורט בעפולה את הפועל ב”ש/דימונה לקרב תחתית. אם בשתי העונות הקודמות וגם בסיבוב הקודם מדובר היה ב”יריבה בהזמנה” – כזו שהפסידה בכל התמודדות מול הפועל גליל עליון, הפעם הסיפור היה שונה. במשחק שבו יחסי הכוחות היו שקולים ברוב הזמן הצליחה הקבוצה המארחת לנצח 80:87, בזכות הגנה טובה יותר ומיקוד טוב יותר בחלק ההתקפי.

בגלל חוסר האחידות בכמות המשחקים קשה לשים את תמונה מדויקת למצב הקבוצות, אך הפועל גליל עליון מוצאת את עצמה עם מאזן טוב יותר מזה של הפועל אילת והפועל ב”ש/דימונה, ששיחקו פחות ממנה. סיקור המשחק בהרחבה בכתבה באתר “מנהלת הליגה”

בכורה לא רעה. הסנטר שון מילר בפעולה


הקהילה מעל הכל – זו לא קלישה גם בימים אלה. למעלה מ-100 שחקנים ושחקניות ממחלקת הנוער של הפועל גליל עליון הצטרפו לעוד כ-300 מאוהדי הקבוצה והגיעו בהסעות מאורגנות מדרום עמק החולה כדי לעודד את הקבוצה.

דור העתיד בדרך לעודד את קבוצת הבוגרים


לפני המשחק נערך טקס לזכרם של מירה וברק איילון, שנהרגו כתוצאה מפגיעת טיל נ”ט בביתם במושב כפר יובל. בטקס לקחו חלק 3 מבני משפחת איילון המשחקים בקבוצת הקט סל, נכדים של מירה ז”ל: איתי, ינאי, רואי ונבו איילון – ייבדלו לחיים ארוכים.

הקהילה מעל הכל. הטקס לזכר ברק ומירה איילון ז”ל


נתוני סטטיסטיקה מרכזיים בהפועל גליל עליון

רועי הובר – 13 נקודות (11 ברבע הראשון, 3-4 לשתיים, 3-7 לשלוש, 7 ריבאונדים, 10 אסיסטים, 5 איבודים)

עומאר סילבריו – 15 נקודות (3-6 לשתיים, 2-5 לשלוש, 3-4 מהקו) 15 כ”א, אמסלם (6-7 מהשדה, 9 ריבאונדים) .

הסנטר שון מילר בהופעת בכורה – 13 נקודות (6-8 מהשדה, 1-3 מהקו, 9 ריבאונדים, 4 איבודים) פלדין 11 (3-5 לשתיים, 1-7 לשלוש, 4 אסיסטים, 4 איבודים)

ליאור קררה – 8 נקודות (3-6 מהשדה)

מירון רוינה – 4 נקודות,

אלפונסו אנדרסון – נקודה אחת.

תקציר המשחק (הופק בשיתוף ערוץ הספורט ומנהלת ליגת העל)