קרית שמונה: למרות הכל, פורים שמח בסניף מד”א

בסניף מד”א קרית שמונה חגגו אמש למרות המצב הביטחוני. הפראמדיקית, אורלי בן סימון, משתפת איך זה קרה

מזה למעלה מחמישה חודשים שבסניף מד”א קרית שמונה עובדים במתכונת מלחמה. צוותים מסורים ומקצועיים יצאו לכל זירות הנפילות, העניקו טיפול ראשוני לנפגעים ופינו פצועים להמשך טיפול בבית החולים, כל זאת בנוסף לעבודה השוטפת היומיומית של סיוע לאנשים במצבים רפואים מורכבים ולנפגעים בתאונות דרכים.

בסניף מד”א קרית שמונה החליטו שהמצב המורכב לא יגרום להם להשבית את שמחת החג. משמרת מוצאי השבת בסניף הייתה שמחה מאוד. משתפת הפראמדיקית המסורה, אורלי בן סימון: ” פורים שמח ממשמרת ערב מגן דוד אדום קריית שמונה. התלבטתי רבות האם לחגוג ורציתי להעניק לעובדים שבמשמרת איתי קצת תחושת חג שמחה בלב, אז הבאתי אביזרים וערכתי שולחן חג בקטנה. אפילו הכנתי בורקוקש – למי שמכיר”.

להצדיע להם. צוות משמרת מד”א במוצאי השבת האחרונה. צילמה חברה למשמרת, שדאגה שיהיה שמח – אורלי בן סימון



אורלי בן סימון על צוות התחנה: “תדעו שעובדי ומתנדבי התחנה בקריית שמונה גיבורים אמיתיים כמעט חצי שנה של אזעקות (גם הערב). נפילות רקטות, רעש ארטילריה, פינויים תוך כדי סיכו,ן שהות בעיר מלחמה בזמן שמשפחותיהם מפונות והם לבד בעיר. חבר’ה מסורים ולא עוזבים רק כדי להמשיך לתת שירות למי שזקוק, אז גם להם מגיע חיוך. גם אם השמחה של כולנו אינה שלמה, אבל ציינו ערב חג פורים. גאה בכם חברים שליבשורות טובות וישועות”.

גם זה קורה בפורים. אורלי בן סימון ובעלה, יאיר, מתחלפים במדים בפורים 2023