כדורגל: רמדאן כרים, יא אבו רומי

שער מרשים שכבש מוחמד אבו רומי העניק לעירוני קרית שמונה ניצחון 0:1 במשחק החוץ מול הפועל ר”ג

אם עירוני קרית שמונה תחגוג עה לליגת העל – אין ספק שהפרמטר המרכזי למה שעשה את ההבדל בינה לבין האחרות הוא ההתעלות של שחקניה בתוספת הזמן. לפני זמן קצר עיורני קרית שמונה זכתה בניצחון 0:1 דרמטי על הפועל ר”ג בזכות שער שכבש מוחמד אבו רומי, כשלוש דקות בתוך תוספת הזמן. הייתה זו הפעם השביעית שקרית שמונה מכריעה משחק עם שער בתוספת הזמן. במקרה הזה השער גם שבר בצורת של 3 משחקים בהם הקבוצה לא מצאה את הרשת. שער ששומר את קרית שמונה בפסגת הטבלה עם יתרון של 6 נקודות ומשחק עודף על פני המקום השלישי.

אחד שכבש ואחד שבעט לקורה. יאיר מרדכי ומוחמד אבו רומי חוגגים


עירוני קרית שמונה התארחה היום אצל קבוצת מרכז הטבלה של הפועל ר”ג, שמודרכת ע”י מנחם קורצקי – מאמן קרית שמונה במחצית הראשונה של העונה שעברה. הפועל ר”ג הגיעה אחרי ניצחון אדיר 0:5 על בני יהודה ת”א באמצע השבוע – ניצחון שעשה שירות טוב לקרית שמונה, אך היום הפועל ר”ג הייתה הרבה פחות עוצמתית ולא הגיע למצבים משמעותיים ליד השער של אסף צור.

מנגד, גם קרית שמונה לא הרבתה להגיע למצבים. בשלב מוקדם של המשחק יאיר מרדכי בעט כדור לקורת השער של הקבוצה האורחת. בדקה ה-93 דאבל פס משולש, שהחל במסירה של אריאל שרצקי, שמסר לאביחי וודג’ה שמסר למוחמד אבו רומי – שבעט ברגלו השמאלית מ-18 מטרים אלכסונית לרשתה של הפועל ר”ג, קבע את תוצאת המשחק – ניצחון 0:1 לזכות קרית שמונה.

משחקה הבא של עירוני קרית שמונה יהיה משחק “ביתי” מול הפועל אום אל פאחם, שמודרכת ע”י תומר קשטן – שאימן גם הוא בעבר בקרית שמונה. על מועד המשחק תצא הודעה בשבוע הבא.

ניצחון חשוב במאבק העליה. שחקני קרית שמונה חוגגים