כדורגל: הנוער של קרית שמונה הדהים את מכבי חיפה, מצדיעים לאיתי תורג’מן

קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה ניצחה 1:2 את האלופה המכהנת. איתי תורג’מן מסיים פרק נכבד במחלקת הנוער ומתגייס לשירות צבאי קרבי

עונה מאוד מורכבת עוברת על מחלקת הנוער של עירוני קרית שמונה ובפרט על קבוצת הנוער, שמודרכת ע”י עומר לוינזון ומנוהלת ע”י מאיר סויסה. מאז החלה מלחמת חרבות ברזל כמו כל קבוצות המחלקה גם קבוצת הנוער אינה מורשית להתאמן ולשחק במגרש הסינטטי בעיר. הקבוצה שבה לאימונים בשלב מאוחר ומתאמנת בחודשים האחרונים במגרש צר מידות בעיר נשר וכל משחקיה הם בעצם בגדר משחק חוץ.

מוביל את הקבוצה להופעות מכובדות, למרות המצב. עומר לוינזון, מאמן קרית שמונה (צילום: מדיה מחלקת הנוער עירוני קרית שמונה)



לאור המצב הביטחוני החליטה ההתאחדות לכדורגל להחריג את קבוצות עירוני קרית שמונה מהגעה למשחק מבחן על הישארות בליגת העל, במידה ויסיימו במקום האחרון בטבלה. עם זאת, בקבוצות הנערים ובפרט בקבוצת הנוער לא מחפשים חסדים ואתמול הצליחה קבוצת הנוער לנצח 1:2 את משחק החוץ מול סגנית המוליכה, מכבי חיפה, שהיא האלופה המכהנת. צמד שערים שכבש במחצית הראשונה החלוץ הניגרי, אנדרגה בנתאמלק, אל מול שער מצמק שכבשה מכבי חיפה בשלהי המשחק, העניק לקרית שמונה ניצחון, שהקפיץ אותה מהמקום האחרון למקום ה-13. .בסיום המשחק קיימה המנצחת טקס הצדעה לשחקנה, איתי תורג’מן, שערך הופעה אחרונה והודיע על פרישה לטובת גיוס לשירות צבאי.

מייצגים בכבוד את עצמם ואת המועדון. שחקני קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה


איתי תורג’מן, בן העיר קרית שמונה, מסיים פרק נכבד ומרשים במחלקת הנוער של עירוני קרית שמונה, שהחל בבית הספר לכדורגל והמשיך עם 7 עונות בקבוצת שנתון 2005 עמה זכה באליפות הליגה הארצית בשנתון נערים ב’. בעונה שעברה היה שותף לזכייה ההיסטורית בגביע המדינה. בפסקאות הבאות דברי הסיכום של איתי תורג’מן, כפי שנכתבו בקבוצת הווטסאפ של הקבוצה.

“שבוע טוב אחים שלי. אני רוצה להודות לכם ולצוות, תודה על ההזדמנות להכיר ולהיות שותף של כל אחד פה גם על המגרש וגם בחוץ. היום, אחרי 13 שנים במועדון, היום זה היה המשחק האחרון שלי כשחקן. מגיל שש אני משחק כדורגל במועדון. מה לא עברתי מאז, עליות ירידות ובעיקר בניות חדשות. הכדורגל לימד אותי כל כך הרבה על ערכים ובעיקר על החיים עצמם, כל הדרך שעברתי למדתי שאף פעם לא לוותר ולהרים ידיים תמיד להמשיך ולנסות כל פעם מחד”.

“לפני חודש וחצי ישבתי עם עצמי והחלטתי שאני רוצה לשרת את המדינה ולשאוף לתפקיד משמעותי .זה לא היה הכי פשוט, אבל אני שלם עם החלטה שלי וחושב שהיא הטובה עבורי. לפני שאני מסיים, אני אגיד לכם שאתם גברים אחד-אחד פה. הקבוצה מלאה בשמחה, אנרגיות ומשפחה אחת גדולה. כל אחד נכנס והפך לחלק משמעותי בלב והפכו לחלק גדול בדרך שעברתי. רוצה להגיד לכולם תודה על כל רגע ורגע איתכם ובהצלחה בהמשך אוהב אתכם מהלב. פשוט תודה”.

צוות אתר גליל עולה מצדיע לאיתי תורג’מן על פועלו ומאחל הצלחה רבה בשירות הצבאי. שמור על עצמך, גיבור.

מסיים פרק נכבד בחיוך ובגאווה. איתי תורג’מן לצידו של דורון שנפר – יו”ר מחלקת הנוער (צילום: מדיה מחלקת הנוער עירוני קרית שמונה)