כדורסל גברים: הגליל היום ביבנה, צפת חוזרת ביום שלישי

כל מה שצריך לדעת על משחק החזרה לליגה של הפועל גליל עליון – וגם על החזרה הצפויה של מ.ס “דניאל” צפת לפעילות.  

אחרי למעלה מחודש של פגרה מאולצת, עקב הסגר שהוחל על מדינת ישראל, סוף סוף ליגות הכדורסל לגברים ולנשים, שמצויות מתחת לליגת העל, חוזרות לפעילות. לקבוצת הגברים של הפועל גליל עליון מהליגה הלאומית מצפים שלושה משחקים בשבוע הקרוב, שניים מהם מול אליצור יבנה – האחד הערב ביבנה והשני במוצאי השבת בגליל, בין לבין תארח הקבוצה הגלילית את מכבי קרית מוצקין ביום רביעי. על המשחק הערב בהרחבה בהמשך כתבה זו. מי שהתבשרה אמש על חזרה לפעילות היא מ.ס “דניאל” צפת מהליגה הארצית – שתארח ביום שלישי, בשעה 20:00 את הפועל עמק חפר, משחק שיועבר בשידור ישיר בעמוד הפייסבוק של הקבוצה .

חוזרים לפרקט ביום שלישי. שחקני מ.ס “דניאל” צפת והצוות המקצועי



הפועל גליל עליון תתארח בשעה 19:00 אצל אליצור יבנה, משחק שיועבר בשידור ישיר במספר פלטפורמות (קישורים בתחתית הכתבה). המשחק הערב הוא במסגרת המחזור ה-19, בעוד שהמשחק בין הקבוצות במוצאי השבת ייערך במסגרת המחזור הרביעי. שחקני הגליל מתייצבים למשחק עם מאזן של חמישה ניצחונות ושלושה הפסדים, בעוד שיבנה מתייצבת למשחק עם מאזן של שני ניצחונות ושמונה הפסדים. יבנה ערכה את משחקה האחרון לפני חודש ויומיים, בעוד ששחקני הגליל לא שיחקו כמעט חודש וחצי, מאחר ושני המשחקים שיועדו להם לפני הסגר מול מכבי הוד השרון ועירוני רעננה נדחו, בשל חשש מתחלואת קורונה בשורות הקבוצות היריבות.

למרות מאזנה הלא מרשים בלשון המעטה, אליצור יבנה היא קבוצה שאין להקהל בה ראש. בקבוצה משחקים מספר שחקנים עם רקורד מוכח, שצפויים לייצר מאצ’ אפים מעניינים מול שחקני הגליל. בקו הקדמי לג’ונתן פיירל וגבי צ’אצ’שוילי צפויים מאבקים מאתגרים מול פרנק האסל  – שהעמיד עד כה ממוצע של 21.8 נקודות ו-13.3 ריבאונדים למשחק. עוברים לקו האחורי – לעומר טל, די.ג’יי שארפ וקנדל אנתוני צפוי מאצ’ אפ מעניין מול ניב ברקוביץ’, שהעמיד עד כה ממוצע של 9.5 נקודות ו-6.8 אסיסטים מול טרבון יוז ששב מפציעה – שלפניה העמיד ממוצע של 15.4 נקודות, 5.7 ריבאונדים ו-2.7 חטיפות למשחק. כמובן שהפורווד הגלילי, הקפטן אלון ספיר, שהעמיד עד כה ממוצע של 11.5 נקודות ו-8.1 ריבאונדים למשחק, הוא גם שחקן מפתח לערב הזה. לקריאת ראיון שערכנו עמו בשבוע שעבר, בפינת “ספורטאי החודש”, הקליקו כאן

אז היכן תוכלו לצפות בשידור אינטרנטי של המשחק? שלוש אופציות לפניכם, הקליקו על הבחירה שלכם:
אתר האינטרנט של ספורט 5 , עמוד הפייסבוק של ספורט 5, ערוץ הוידאו של איגוד הכדורסל .

רוצים לשמוח גם על הפרקט. שחקני, מאמני והנהלת הגליל חוגגים יחד עם חסידי חב”ד בחג החנוכה