כדורגל: משחק אימון בהילוך רביעי

עירוני קרית שמונה ניצחה 1:4 את משחק האימון הביתי מול הפועל עכו מהלאומית. שחקני נוער השתלבו בהצלחה במשחק.
עירוני קרית שמונה מתכוננת לקראת החזרה למשחקי ליגת העל בשבת הקרובה, בה יצפה לקרית שמונה משחק מאתגר מול הפועל חדרה. אחרי שבשבת האחרונה הפסידה קרית שמונה 3:2 את משחק האימון מול הפועל כפר סבא, לפנות ערב ניצחה הקבוצה של קובי רפואה ונמרוד קוסטיקה 1:4 את משחק האימון הביתי מול הפועל עכו מהליגה הלאומית.

לאחר מחצית ראשונה בשליטת קרית שמונה, שלא הצליחה להכניע את אופק אנטמן – השוער האורח, שהספיק להגן עונה אחת על שער קבוצת הנוער של קרית שמונה, הגיעה לה מחצית שניה שבמהלכה החילופים עזרו לבסס את העליונות של קרית שמונה. כבר בשלב מוקדם שער שכבש סאקו טורה העניק לקרית שמונה יתרון 0:1, שהחזיק מעמד שתי דקות עד אשר הקבוצה האורחת כבשה שער שוויון. בדקה ה-60, לאחר סדרת החמצות, שער שכבש רועי קהת העניק לקרית שמונה יתרון 1:2. עשר דקות מאוחר יותר היה זה לוסיו מרינאו, שכבש שער בנגיחה, בדקה ה-86 שער בנגיחה של יוג’ין האנסה סגר עניין והעניק לקרית שמונה ניצחון 1:4.

בקרית שמונה ניצלו את המשחק על מנת לשלב שחקנים מקבוצת הנוער, שלעת עתה אינה יכולה להתאמן בצורה מסודרת בגלל מגבלות משרד הבריאות. הקשר אריאל שרצקי – הנכד של איזי, ושחקן ההתקפה שחף ספיר – מלך השערים של קבוצת נערים א’ בעונה שעברה, פתחו בהרכב וגילו יכולת טובה. צעירים נוספים ששיחקו ורשומים כבר בקבוצת הבוגרים באופן מלא הם המגן השמאלי ניר דרורי – שפתח בהרכב וכבר שולב במשחקים רשמיים בקבוצת הבוגרים, והבלם איתי בן שבת – שעלה כמחליף במחצית השניה.

ברטקוש על המשמר (צילום: פושקו)