כדורגל: תקרית אלימה בסיום שמינית גמר הגביע

3 אוהדי קרית שמונה ספגו אלימות מאוהדי רמת השרון בתום משחק הגביע הדרמטי בו ניצחה קרית שמונה 1:2

זה היה אמור להיות סיומו של ערב שמח לאוהדי עירוני קרית שמונה, שראו את קבוצתם מעפילה לרבע גמר גביע המדינה עם ניצחון דרמטי 1:2 על הפועל רמת השרון, אלא שבסיום המשחק שנערך באצטדיון בנתניה מספר אוהדים של רמת השרון הכו אוהדים של קרית שמונה, לדבריהם שלושה מהם פונו לטיפול רפואי. עדכונים יובאו בהמשך בכתבה זו.

שוטרי משטרת נתניה מעכבים את אוטובוס אוהדי רמת השרון


עירוני קרית שמונה מסיימת שבוע מוצלח עם טעם מתוק. לפני זמן קצר הצליחה הקבוצה של שי ברדה לזכות בניצחון 1:2 “ביתי” במשחק שמינית גמר הגביע מול הפועל רמת השרון, שנערך באצטדיון בנתניה, שאירח לפני שלושה ימים את משחק הליגה בו ניצחה הקבוצה 1:2 את נועלת הטבלה, איחוד בני שפרעם, בזכות שער דרמטי שכבש רועי זיקרי בתוספת הזמן.

גם הפעם קרית שמונה עשתה זאת בצורה דרמטית, במשחק שבו כבר בדקה הראשונה נקלעה לפיגור 1:0 לאחר שריצ’ארד קולה כבש שער בבעיטה מחוץ לרחבה, אך לאחר שתי דקות שער מרשים שכבש רועי זיקרי בבעיטה מהאוויר מקצה הרחבה העניק לקרית שמונה שוויון 1:1.

שמר תחמושת לסיום. עאיד חבשי (צילום ארכיון: שלומי גבאי)


קרית שמונה השתלטה על המשחק, כמו בהרבה משחקים העונה הרבתה להחמיץ ממצבים קורצים – כפי שהיה במשחק הליגה הראשון בין הקבוצות, בו רמת השרון הענישה עם שער ניצחון בתוספת הזמן. הפעם הסיפור היה שונה: רמת השרון נותרה ב-10 שחקנים בעקבות הרחקה של קשרה, בן רייכרט, שפגע ללא כדור בדודי טוויטו. ארבע וחצי דקות בתוך תוספת הזמן של המשחק (5 דקות) הגבהת קרן של קרית שמונה הסתיימה בנגיחה של הבלם והקפטן, עאיד חבשי, לרשתה של רמת השרון – שער שהשלים מהפך והעניק לקרית שמונה ניצחון 1:2 והעפלה לרבע גמר הגביע.

קרית שמונה, שנהנית מיתרון של 8 נקודות בפסגת טבלת הליגה הלאומית, תתארח ביום שני הקרוב למשחק ליגה אצל הפועל כפר סבא, שמדורגת במקום ה-14 בטבלה ובשורותיה משחק החלוץ, אלון בוזורגי, בוגר עירוני קרית שמונה ותושב העיר.

מחכה לקבוצת נעוריו ביום שני. אלון בוזורגי במעמד החתימה בהפועל כפר סבא