כדורגל: חמישייה במעמד צד אחד

עירוני קרית שמונה להטה על כר הדשא בנס ציונה וזכתה בניצחון 0:5, ששומר על מעמדה בפסגת טבלת הלאומית

קונצרט של כדורגל הערב באצטדיון בנס ציונה, שבו אירחה מכבי קביליו יפו, הרביעית בטבלת הלאומית, את המוליכה מקרית שמונה, שניצחה במשחק הראשון שנערך בקרית שמונה בתוצאה 1:5. גם הפעם קרית שמונה באה התקפית לכר הדשא, בעוד שההגנה אפילו גילתה שיפור. חמישה שערים ללא מענה מהצד היפואי סללו את הדרך של קרית שמונה לניצחון 0:5, שמציב אותה בפסגת הטבלה עם יתרון 5 נקודות מהמקום השלישי, שבו מדורגת עירוני טבריה.

שוב חמישייה מול מכבי יפו. שחקני קרית שמונה חוגגים


עירוני קרית שמונה ניצלה עד תום דלילות באגף שמאל של יפו, כדי ליזום התקפות ולכבוש שערים. בדקה ה-26 מסירת רוחב של אביחי וודג’ה מצאה ברחבה את דוד דגו, שבעט מטווח קצר לרשת וקבע יתרון 0:1 לקרית שמונה.

במחצית השניה קרית שמונה כבר השתלטה על המשחק בצורה מוחלטת. בדקה ה-52 שוב התקפה שהחלה מאגף ימין של קרית שמונה, שבסיומה הקשר אריאל שרצקי בעט לרשת וכבש את שערו השישי העונה – 0:2 לקרית שמונה.

בדקה ה-56 הגבהה לרחבה הסתיימה בנגיחה של מוחמד אבו רומי מתוך הרחבה לרשת – 0:3 לקרית שמונה.

בדקה ה-75, דקה לאחר כניסתו לכר הדשא, הגבהת כדור לרחבה ונגיחה של יאיר מרדכי לרשת קבעה יתרון 0:4, כשבמהלך החגיגות מרדכי מדדה קלות עקב מתיחת שריר.

בדקה ה-82 התור של יאיר מרדכי לבשל, הגבהת כדור מרגלו מצאה את ראשו של פיטר אוניקאצ’י, שנגח לרשת וקבע את תוצאת המשחק – 0:5 לזכות קרית שמונה.

מעורבות בשני שערים בתוך 10 דקות. יאיר מרדכי (צילום: דוברות מנהלת הליגות)