כדורגל: אל אל אריאל

עירוני קרית שמונה לא להטה, אך הצליחה לנצח 0:2 את קבוצת התחתית של הפועל עפולה ולשמור על מקומה בפסגת הלאומית. אריאל שרצקי הצטיין עם שער ובישול

עירוני קרית שמונה קיימה הערב את משחקה השני בסדרת המשחקים, שמזמנת לה 3 משחקים בשמונה ימים. אחרי שביום חמישי ניצחה באצטדיון בנתניה 0:3 את הפועל ראשל”צ, הערב זכתה הקבוצה בניצחון 0:2 במשחק החוץ מול קבוצת התחתית של הפועל עפולה, שלושה ימים לפני משחק הגביע החוזר מול צעירי כפר כנא מליגה א’ – לאחר שלפני שבוע וחצי המשחק בין הקבוצות הופסק בשל מזג האוויר.

אז מה היה לנו הערב בעפולה? משחק שבו קרית שמונה לא הייתה צריכה לטרוף את הדשא כדי לנצח את הקבוצה המתבססת על בוגרי מחלקת הנוער של מכבי חיפה. הקשר, אריאל שרצקי, היה האיש החם של קרית שמונה ובעל מעורבות משמעותית בכיבוש שני השערים: בדקה ה-38 מסירה של שרצקי איתרה את רועי זיקרי, שבעט מהרחבה לרשת וקבע יתרון 0:1 לזכות קרית שמונה. בדקה ה-50 שרצקי נגח מהרחבה לרשת וקבע בשלב מוקדם את תוצאת המשחק – ניצחון 0:2 לזכות קרית שמונה.

בעקבות תוצאות הערב, עירוני קרית שמונה שומרת על המקום הראשון בטבלה בזכות יחס שערים עדיף על בני יהודה ת”א. השתיים מקדימות בשתי נקודות את עירוני טבריה וב-5 נקודות את מכבי קביליו יפו.

בא ממוקד מטרה. אריאל שרצקי