כדורסל גברים: צפת עלתה שלב בגביע המדינה

המשחק החוזר מול מכבי ראשל”צ הסתיים בניצחון ביתי 76:86

מאת: דוברות מנהלת ליגה לאומית winner

מ.ס צפת מעפילה לשלב רבע הגמר שם תתארח אצל אליצור שומרון. אחרי עזיבתו של לירן שוורצולד, ניר קפלן עמד על הקווים וכבר בפתיחה הביתיים התנפלו על התכומים בדרך ליתרון 12:28 לאחר הרבע הראשון. מכאן, מ.ס צפת לא שמטה את היתרון שלה, שלטה בריבאונד ועם 27 נקודות של תומר כהן רשמה ניצחון מרשים. מכבי ראשון לציון נפרדת מהגביע בשלב מוקדם מאד ותתרכז בליגה.

רק קבוצה אחת הופיעה לפתיחת המשחק – מ.ס צפת הובילה 6:15 בפתיחה כשגם פסק זמן של מיקי גורקה לא עצר את המומנטום המקומי. תומר כהן דייק מהשלוש ועם נקודות של דניאל קופרברג זה זה 12:28 לאחר הרבע הראשון. תומר כהן המשיך לדייק מהשלוש וקבר שלשה מהפינה שקבעה 22:37 לביתיים ברבע השני. מאור נקרשביץ ענה עם 4 נקודות ברצף והוריד ל-26:37.

שמרו על הבית. שחקני צפת (צילום: לילך וייס-רוזנברג)


הכתומים המשיכו לרדוף אחרי צפת אבל בכל פעם שהתקרבו טעו בהגנה ובמחצית הלוח הראה 32:46. תומר כהן ויובל מיכאלי קבעו יתרון שיא 36:57 לצפת בפתיחת הרבע השלישי. הקבוצה של מיקי גור ניסתה לחזור למשחק עם נקודות בצבע, אבל בצפת ידעו לשמור על הפער – 51:66 לאחר שלושה רבעים. ברבע האחרון מכבי ראשון לציון צימקה אבל לא מעבר לכך. בסיום, ניצחון 76:86 לזכות צפת.

קלעו לזכות צפת: תומר כהן – 27 (6 אסיסטים), דניאל קופרברג – 19, מקסים רומנוב – 14, איתי גליק – 9 (6 אסיסטים), עומר חממה – 8, אופק בן יעקב – 5, דביר אוחנה וניב אבידן – 2 כ”א.

להט הערב. תומר כהן בפעולה (צילום: לילך וייס-רוזנברג)