עמותת הספורט מציגה: פעילות לנשמה לתושבי קו העימות

בתקופה הקשוחה הזו הדבר היחיד שיכול לתת לילדים אוויר זה קצת פאן. בעמותת הספורט הרימו את הכפפה ויצרו פעילות ספורטיבית ומהנה לתושבי קו העימות במוקדים שונים.

ההפנינג הראשון התקיים בקיבוץ גינוסר, בו מרוכזים מפוני קיבוץ יפתח, אך סובב את ישובי טבריה והסביבה שמפונים אליהם תושבים רבים, מקיבוץ יראון וקיבוצים נוספים והגיעו להנות ולהתפנק מאירוע ספורטיבי איכותי שכלל מתקנים מתנפחים, הפעלות ספורטיביות לילדים ועוד.

לאחר ההצלחה בגינוסר, החליטו בעמותת הספורט להפוך זאת למסורת והפעילות התחילה לזרום בקיבוצים השונים שלא התפנו: בביה”ס לב העמק שבנאות מרדכי, בקיבוץ עמיר, באיילת השחר שכלל גם את תושבי הקיבוץ ובנוסף את מפוני קיבוץ שניר שמתגוררים שם, בבי”ס הגומא שבכפר בלום, בלהבות הבשן ובהמשך השבוע יתקיימו גם פעילויות בביה”ס עינת הגליל ובגדות שייתן מענה לכל ילדי גדות ומחניים.

הפעילות מתקיימת בשיתוף התאחדות הספורט לבתי הספר ומנהל הספורט שעוזרים ככל שניתן, רק בכדי לתת אוויר לנשימה לילדי קו העימות ולנסות להעלות להם חיוך על הפנים.

בעמותת הספורט רואים חשיבות עליונה לקיום פעילויות קהילתיות לצד החזרת ענפי הספורט השונים, כל ענף בקונסטלציה שלו וימשיכו לעשות הכל על מנת לתת מענה לכל ילדה וילדה בגליל העליון.