כדורגל: נחמיאס וחטואל כובשים ומרגשים

השגרירים הבכירים של האזור מרגשים במחוות ברוח התקופה הקשה העוברת על מדינת ישראל

ימי מלחמת חרבות ברזל מביאים עמם הירתמות מרשימה של ספורטאים ובפרט למען נפגעי התקופה. שני הכדורגלנים הבכירים של הגליל העליון והגולן בליגת העל, עידן נחמיאס (אניעם) – בלם מכבי ת”א ורותם חטואל (חצור) – שחקן ההתקפה של הפועל באר שבע, נרתמו בתקופה האחרונה לביקורי פצועים ולמחוות שונות וכל זאת לצד הצטיינות על כר הדשא.

עידן נחמיאס, ששב לאחרונה לשחק אחרי שהחמיץ את העונה שעברה בגלל פציעה מורכבת, כבש אמש את שער הניצחון במשחק החוץ של קבוצתו מול הפועל חיפה – שהסתיים בניצחון תל אביבי 0:1. עידן נחמיאס הקדיש את השער לזכרו של חברו מזה שנים רבות, רס”ר שי טרמין ז”ל, בן ראש פינה, שנהרג בעזה לפני כשבוע וחצי. נחמיאס הקדיש בשבוע שעבר את הניצחון על מכבי פ”ת לטרמין ז”ל, אתמול חגג את כיבוש השער עם תנועת הצדעה ועם חשיפת מדבקה צמודה לידו ובה כתוב שמו של המנוח.

שער מרגש. עידן נחמיאס חוגג עם ערן זהבי בהצדעה לזכרו של רס”ר שי טרמין (צילום: מדיה מכבי ת”א)

רותם חטואל, שמצוי בכושר הבקעה מצוין, כבש בשבת האחרונה את שערו הרביעי בשלושה משחקים, היה זה שער במשחק הניצחון 1:3 על מ.ס אשדוד. לפני משחק הניצחון 0:4 על הפועל חיפה, שבו הבקיע חטואל שער אחד, פגש השחקן את אוהד הקבוצה, הילד אוהד מונדר בן ה-9, ששוחרר משבי החמאס בעזה ואף עלה עמו לכר הדשא, כשהם אוחזים ידיים.

רותם חטואל ואוהד מונדר יחדיו (צילום: מדיה הפועל באר שבע)