רוגבי: שחקניות הגליל חזרו בגדול לעניינים

בסוף השבוע האחרון שחקניות הגליל העליון חזרו לטורנירים וכיכבו בטורניר טאג רוגבי במכון ווינגייט ולמרות כל הסיטואציה הקשוחה שהקבוצה עוברת הן הגיעו למקום השני. למצטיינת הטורניר נבחרה מי עם לא – מיטל פרייבך. יניב גרטי: “הגיעו 15 שחקניות מ- 15 ישובים שונים והתאחדו על המגרש בצורה נפלאה.”

שחקניות הרוגבי של עמותת הספורט כבר הוכיחו שהן שם דבר בענף. עם זאת, תקופת המלחמה מעמידה את הקבוצה בסיטואציה כמעט בלתי אפשרית והן ממשיכות להוכיח שהן פשוט עושות מה שהן אוהבות. 15 שחקניות הגיעו לטורניר מ – 15 ישובים שונים כשהקבוצה הצליחה להתאמן יחד בחודשיים וחצי האחרונים במקרה הטוב פעמיים, אך ברגע שהן עולות על המגרש הכל היסטוריה.

הטורניר היה טורניר טאג רוגבי, המשמעות שלא מבצעים תאקלים, זאת מכיוון שרוב הקבוצות לא בכושר ולא רוצים להגיע לפציעות, לכן יש לכל שחקנית סרט שמחובר למותן ובמקום תאקל צריך רק למשוך את הסרט. מלבד שחקניות הגליל השתתפו בטורניר שחקניות מהאגודות תל אביב, הדרים, רעננה, חיפה וירושלים.

שחקניות הגליל סיימו את הטורניר עם שני ניצחונות והפסד אחד והגיעו למקום השני והמכובד. היה תענוג לראות את כל השחקניות ביחד, שמחות ומאושרות ומוציאות קצת אגרסיות.

שחקניות הקבוצה בעת החימום

לתואר מצטיינת הטורניר נבחרה מיטל פרייבך, שלא ירדה לרגע אחד מהמגרש ושיחקה מדהים כהגרלה. הרימה את המורל ואת רוח הלחימה של הקבוצה, התאימה את למשחק חדש ותמיד הייתה שם לגיבוי.

מיטל פרייבך – ה-מצטיינת

“הגיעו 15 שחקניות מ – 15 ישובים שונים בארץ והן התאחדו על המגרש בצורה מדהימה” סיכם יניב גרטי, מנהל ענף הרוגבי בעמותת הספורט. “השחקניות נתנו את כל כולן ושיחקו מדהים. אני מקווה שתהיה עונה מוצלחת ומלאה כמה שאפשר. מדהים היה לראות אותן מגיעות לאחר שבחודשיים וחצי האחרונים הן התאמנו יחד אולי פעמיים. גאה בכל אחת מהן.”

בסוף השבוע מיועד להתקיים טורניר נוער עד גיל 18 ונאחל לנערים המון בהצלחה!!

קצת מביצועיה של מיטל אפשר לראות בקישור הבא:

https://www.facebook.com/reel/2603858836448992