כדורסל: צפת הפסידה באשקלון

מ.ס “דניאל” צפת ספגה הפסד 82:76 במשחק החוץ מול אליצור אשקלון, מוליכת הטבלה בעלת המאזן המושלם.

מאת: דוברות מנהלת ליגה לאומית winner
צילום: לילך וייס-רונברג מדיה מנהלת ליגה לאומית winner

הקבוצה הדרומית ביותר בליגה לאומית Winner נשארה מושלמת גם לאחר המשחק הראשון באולמה הביתי באשקלון, וסופרת 5 ניצחונות מ-5 משחקים. מנגד, צפת אחרי ניצחון הבכורה שלה על נהריה במחזור הקודם, הקבוצה של לירן שוורצוולד רושמת הפסד רביעי.

המשחק היה צמוד עד לאמצע הרבע השני, משם אשקלון ברחה ליתרון 40:49 במחצית. האורחת העיקשת מהצפון לא ויתרה, אך לא יכלה לכוח האש של אשקלון, שחמישה משחקניה קלעו בספרות כפולות בדרך לניצחון 76:82.עומר שדה שנמצא בכושר קליעה מצוין פתח את המשחק עם חמש נקודות מהירות, אבל צפת נשארה קרובה בזכות דקות טובות של עומר חממה. העולה החדשה הרגישה טוב ועלתה ליתרון שש כשכל שחקניה מעורבים בהתקפות, כשמן העבר השני שלשה של הראל רינסקי חתמה את הרבע ב-24:27 לצפת.

הראל רינסקי, שחקן הפועל גליל עליון בעונה שעברה, המשיך ללהוט בפתיחת הרבע השני עבור הקבוצה של נחום סגל, אלא שבצד ההגנתי היא לא הצליחה לעצור את דניאל קופרברג ואיתי גליק בדרך ל-35:37, קצת פחות מ-5 דקות לסיום הרבע. משם הקבוצה של לירן שוורצוולד לא הצליחה למצוא סל שדה עד להפסקה, ואשקלון ניצלה זאת לריצת 3:14 וליתרון 40:49 במחצית.

כדי לנצח את המוליכה צריך יותר מזה. שחקני צפת


אשקלון חזרה מעט מנומנמת מהפסקת המחצית ולא קלעה נקודה במשך ארבע דקות, אבל למזלה גם צפת לא נכנסה טוב לרבע וצימקה ל -44:49 כשקופרברג ממשיך להרשים. משם שוב החלה ריצת 2:11 של אשקלון, שבהובלת נמרוד טישמן ואליעד טל עלתה ליתרון שיא של 14. האורחת יצאה מעט מהקיפאון, נקודות של נועם פוקס חתמו את תוצאת הרבע השלישי – 52:64 לאשקלון.

גם את הרבע האחרון צפת פתחה טוב יותר מהמארחת ועם דקות נהדרות של אופק ריף צימקה עד ל-68:73, אבל מהלך סל ועבירה חשוב של אליעד טל הוציא לה את הרוח מהמפרשים – 76:82

לאשקלון בסיום.קלעו לאשקלון: נמרוד טישמן ואליעד טל 14 נקודות כל אחד, קלארק רוזנברג 13 נק’, הראל רינסקי ועומר שדה 11 נק’ כ”א, תומר אגמון 6 נק’, ג’ארד ארמסטרונג 5 נק’, נועם פוקס 4 נק’, בן אייזנהרט ואלון אהרונוביץ’ 2 נק’ כ”א.

קלעו לצפת: דניאל קופרברג 21 נקודות, אופק ריף 16 נק’, איתי גליק 12 נק’, אופק בן יעקב 10 נק’, עומר חממה, ניב אבידן ודביר אוחנה 5 נק’ כל אחד, יובל מיכאלי 2 נק’.

סיבות לדאגה. לירן שוורצוולד – מאמן צפת וניר קפלן – המנהל המקצועי