כדורגל: רוטב אלפרדו לשבת

עירוני קרית שמונה זכתה בניצחון 0:2 על הפועל ר”ג. צמד שערים שכבש החלוץ הפנמי, סטפן אלפרדו פרנסיס, סללו את הדרך לניצחון

קצת יותר מ-10 וחצי שנים חלפו מאז שעירוני קרית שמונה פגשה בפעם האחרונה את הפועל ר”ג. זה היה במשחק גמר גביע המדינה שנערך באצטדיון בנתניה, ימים ספורים לאחר שהפועל ר”ג ירדה באופן רשמי לליגה הלאומית. קרית שמונה עם כ-6,000 אוהדים ביציע ומאמן צעיר ולא מנוסה בדמות ברק בכר, בכתה בסיום המשחק על הפסד בפנדלים, שמנע זכייה בגביע ראשון והיסטורי. היום נפגשו שוב עירוני קרית שמונה והפועל ר”ג באצטדיון בנתניה, הפעם במסגרת המחזור ה-10 בליגה הלאומית, במשחק שנערך ללא קהל בשל המצב הביטחוני. הפעם קרית שמונה חייכה בסיום עם ניצחון 0:2, שמותיר אותה בפסגת טבלת הליגה הלאומית.

הפנים אומרות הכל. שחקני קרית שמונה אחרי ההפסד בגמר הגביע


כמו במשחקים קודמים העונה, עירוני קרית שמונה הכתיבה את הקצב והגיעה ללא מעט מצבים, אך רק במחצית השניה הצליחה לתרגמם לשערים. הפעם צמד שערים של סטפן אלפרדו פרנסיס עשו את ההבדל: האחד בדקה ה-77 בבעיטה מסף הרחבה לאחר מסירה של אופיר בנבניסטי, השני הובקע בדקה ה-84 לאחר שהשתלט על כדור שנהדף ע”י שוער ר”ג כתוצאה מבעיטה של רועי זיקרי.

ביום שלישי, בשעה 19:00, מצפה לעירוני קרית שמונה משחק חוץ מאתגר באצטדיון בעפולה מול עירוני טבריה, השלישית בטבלה, שאותה היא מקדימה ב-5 נקודות.

סיבה למסיבה. שחקני קרית שמונה חוגגים במשחק מול הפועל ראשל”צ