פיצי והספורטאים ממגידו נותנים יד לחקלאי הגליל העליון

הכדורגלן, שגדל בקיבוץ עמיר ומשפחתו מתגוררת במטולה, מגיע בשבועות האחרונים עם תגבורת ספורטיבית מאזור מגידו כדי לעזור לחקלאי הגליל העליון

אזור הגליל העליון למעלה מחודש וחצי מתמודד עם מצב קשה בכל תחומי החיים – ובמיוחד בענף החקלאות. עזיבתם של עובדי חקלאות רבים בתוספת למגבלות הביטחוניות וגם לעובדה שהחורף עוד לא ממש הגיע, כל אלה יוצרים אתגרים עצומים לחקלאות ברחבי הארץ ובפרט בגליל העליון.

הירתמות מרשימה של החבר’ה ממגידו


רוח ההתנדבות בעם ישראל חזקה מאוד בימים האלה. חקלאי הגליל העליון זוכים לסיוע מגורמים שונים, כשגורם דומיננטי במיוחד הוא כח התגבור של תושבים מהמועצה האזורית מגידו – בהם גם ספורטאים ידועים דוגמת הכדורגלנית – לי פלקון, כדורסלן העבר – דגן יבזורי, מאמן הכדורסל – יאיר קלס וג’ינג’י אחד משלנו – הכדורגלן עמיר (פיצי) אבלס, שחזר להתגורר בקיבוץ משמר העמק, לאחר שהתגורר בשנתיים האחרונות בירושלים.

“פיצי” והחבר’ה במטע אבוקדו ביסוד המעלה


“פיצי” שלנו בעל שורשים עמוקים בגליל העליון, גדל והתחנך בקיבוץ עמיר בטרם עבר לאקדמיית הכדורגל של הפועל ת”א ולאקדמיות כדורגל בספרד. משפחתו של “פיצי” מתגוררת שנים רבות במטולה, אביו – רון, שזכור לכולם כאיש המשק המיתולוגי של קבוצת הכדורסל של הפועל גליל עליון, גם בתקופה זו מתגורר במטולה ותורם את חלקו לכוחות הביטחון במושבה.

“פיצי” מגיב בצנעה לפועלו ולפועלם של חבריו: “בתקופה הקשה שאנחנו עוברים אני משתדל לתמוך כמה שאפשר במי שצריך. משתדל להגיע פעם-פעמיים בשבוע במשקים. המון חקלאים צריכים את העזרה הזו, בגלל מצוקת כח אדם. החברים ואני משתדלים לתמוך כמה שאפשר בחלקאים. גם אבא שלי משתדל לעזור כמה שהוא יכול לחקלאים. כל זוג ידיים חשוב”.

“פיצי” נותן עבודה