צפת: מנכ”ל בזק הגיע לסיור בעיר

רן גוראון נפגש עם רה”ע שוקי אוחנה וערך סיור במקלטים, שרושתו בתשתית אינטרנטית

מנכ”ל חברת בזק רן גוראון ערך בתחילת השבוע פגישה בחמ”ל העיר צפת, עם ראש העיר שוקי אוחנה, יקל”ר צפת וצוותים מקצועיים בעירייה.

אל גוראון הצטרפו יורם עידן סגן סמנכ”ל חטיבה פרטית ומנהל אגף שירותי לקוחות בבזק, יניב דהן מנהל צוות טכנאי שירות בצפון בבזק וצוותי בזק צפון. כמו כן ערכו סיור במקלטים ציבוריים בעיר צפת שרושתו חינם ברשת אינטרנט ביזמה של בזק.

מנכ”ל בזק רן גוראון אמר בישיבה כי, הוא שמח על הקשר ההדוק בין צוותי בזק לבין ראש העיר ואנשי העירייה לטובת שדרוג שירותי האינטרנט ומערך תיקונים גם בזמן לחימה.

ראש העיר צפת שוקי אוחנה הודה למנכ”ל בזק על פעילות בזק להתקנת רשת אינטרנט חינם במקלטים הציבוריים, והשירות המהיר והטוב של צוותי בזק בשעות של שגרה ובזמני חירום.


בישיבה אף ניתנה סקירה על הפעילות התקשורתית בניהול בזק בעיר צפת – שודרגה טלפוניה עם הקמת 415 שלוחות סנטרקס, שודרגה הגישה לאינטרנט על ידי התקנת מספר קווי ביזנט לחיבור סניפים מרוחקים, שודרג מערך אבטחת המידע עם התקנת קווי מטרו עם ציוד אבטחת מידע של פורטיגייט ותוכנת הגנה של סייבר פרואקטיב. כמו כן שודרג השירות לתושב בהקמת ‘קול סנטר’ מתקדם במוקד עירוני 106.

כמו כן צוין כי עדיין נחוץ שדרוג של העירייה בהפעלת שרת חדש שנרכש, במטרה להעביר את השרתים הווירטואליים למערך גיבוי בענן ואבטחת מידע, פעילות אשר להפעלתה זקוקה העירייה לתקציב ייעודי.

כחלק מהישיבה הוענקו תעודות הוקרה, על ידי ראש העיר צפת שוקי אוחנה לשניים מצוותי בזק- ניר לופו מנהל לקוח בבזק, ויורם מזוז טכנאי בכיר בזק על פעילותם הנרחבת והשירות הטוב והמסור בעת זו ובשגרה.

עד כה רישתה בזק מעל אלף מקלטים ציבוריים בשירות אינטרנט חינם, בצפון הארץ, לטובת התושבים הנאלצים לבלות זמן רב במקלטים.

הביקור התקיים כחלק ממערך סיורים שעורכים מנכ”ל בזק וצוותו, מתחילת הלחימה בערים ויישובי הדרום והצפון, ופגישות עם צוותי בזק הפועלים בגבולות ובמוצבי צה”ל בכלל הגזרות.

מברכים על הפעילות. שוקי אוחנה לצידם של רן גוראון וניר לופו