עצוב: רני טחן משדה נחמיה נהרג בעזה

פגיעת טיל נ”ט בבית לאהיה הביאה למותו. הותיר אחריו 4 ילדים

פותחים את השבוע עם ידיעה עצובה. רני טחן, אב ל-4 ילדים, בן 40 מקיבוץ שדה נחמיה, נהרג בפעילות מבצעית בבית לאהיה. רני טחן שימש כסמל מבצעים בגדוד 8717 של חטיבה 261. על מועד ומיקום הלוויתו תובא הודעה בהמשך.

רני טחן ז”ל הוא בן המושבה ראש פינה, בהמשך עבר להתגורר בקיבוץ עמיר ולאחר מכן בקיבוץ שדה נחמיה. המנוח היה מוכר בקרב קהילת רוכבי האופניים בגליל העליון. לפני מספר חודשים השתתף בתחרות חצי איש הברזל.

מסר את נפשו למען הגנת המולדת

עומר ברוך יבדל”א, חבר קרוב של רני טחן ז”ל, ספד למנוח: ” רני אח יקר שלי,באותו יום שבת 7.10 התקשרת אליי בסביבות 14:00. שאלתי אותך לאן אתה נוסע? אמרת לי שאתה בדרך לדרום להראות לנוולות האלה עם מי יש להם עסק.התחננתי אליך שתשמור על עצמך, שעברת מספיק בחיים ושאין צורך לחפש ריגושים. אמרת לי: ‘אל תדאג אח, הכל יהיה בסדר – ובקרוב מאוד’. אמרת שתחזור, שיש לך ילדים לגדל ועולם שלם של עשייה לפניך כמו שעשית עד עכשיו, עד נשימתך האחרונה. הבוקר קמנו לבשורה הנוראה מכל.אתמול נפלת בקרב קשה ברצועה והלב לא יודע איך להכיל את כל האבדות העצומות האלה.

צוות אתר “גליל עולה” משתתף בצערה של משפחת המנוח, שלא תדעו עוד צער לעולם. אנו מביעים השתתפות בצער עם כל משפחות קורבנות אירועי הזוועות בדרום וחללי צה”ל, מאחלים החלמה מהירה לפצועים ושיבה בהקדם של השבויים לביתם.

אהב לרכב. רני טחן ז”ל בתמונה מרכיבה