כדורגל: חוזרים לקצב גבוה במחלקות הנוער

חזרת ליגות הנערים והנוער לפעילות הביאה עמה גל של משחקים ושערים. על כך בכתבה הבאה.

יום ראשון הגיע – היום של פינת “צעירים בפעולה”, הפינה שמעניקה זרקור לכדורגלנים הצעירים מהגליל העליון והגולן, שרבים מהם נכנסו למסגרות ליגה בסופ”ש האחרון – מה שהופך את הפינה שלנו להרבה יותר גדושה ועשירה מהשבועות הקודמים. מתחילים בסקירה.

“השגרירים”

נועם שמש – שחקן ההתקפה הצפתי של קבוצת נערים ג’ של מכבי חיפה, כבש צמד שערים ובישל שער נוסף, במשחק הניצחון של קבוצתו 3:4 על הפועל ת”א, בטרם הוחלף בדקה ה-68.

ישי בוזורגי – חלוץ קבוצת הנוער של הפועל נוף הגליל, רשם הופעה מלאה במשחק ההפסד 2:1 של קבוצתו מול בית”ר טוברוק.

עידו אלמישלי – שחקן ההתקפה  של קבוצת נערים א’ של מכבי חיפה, בישל שער במשחק ההפסד 6:1 של קבוצתו מול מכבי ת”א, בטרם הוחלף בדקה ה-68.

נועם יאסו – קשרה של קבוצת הנוער של מכבי נתניה, ספג שני כרטיסים צהובים בחצי השעה הראשונה של המשחק מול מכבי חיפה – והורחק מהמשחק שהסתיים בתוצאת שוויון 0:0.

קבוצת הנוער של עירוני טבריה, שמודרכת ע”י אדיר לוי, פתחה עונה בליגה הלאומית עם הפסד 2:1 ביתי למכבי קרית אתא. בשורות טבריה עלו בהרכב שלושה שחקני הגנה יוצאי עירוני קרית שמונה, המגן אביב לוי (בנו של אדיר) – שהוחלף בדקה ה-60, אורי ברנזון ומעיין אורון.

האחד כבש בשבת והשני כבש בשישי. האחים נועם ושוהם שמש



עירוני קרית שמונה

קבוצת הנוער
חזרה מהפגרה הארוכה חדה למשחקי ליגת העל, לאחר שהצליחה לנצח בביתה 0:1. את השער לזכותה כבש בילאל שהין בדקה ה-52. בעקבות התוצאה קרית שמונה טיפסה למקום השני בטבלת ליגת העל, כשבתום חמישה מחזורים היא מרוחקת 3 נקודות מהמוליכה, מכבי חיפה.

קבוצת נערים א’ חזרה גם היא באנרגיה טובה למשחקי המחזור הרביעי של ליגת העל. הקבוצה של ליאור דה כלבו אירחה למשחק חשוב את הפועל רמת השרון, שדורגה מתחת לקו האדום והגיעה לאחר נסיעה ארוכה ישירות ממרכז הארץ, אך למרות זאת עלתה ליתרון 0:1 בדקה ה-28. במחצית השניה התהפכו היוצרות, שערים שכבשו אושר וייצמן (50), מוחמד אבו רומי (75) ויהונתן בכר (85) חוללו מהפך והעניקו לקרית שמונה ניצחון שני העונה – שוב פעם 1:3 ביתי. הפעם הקודמת הייתה על מכבי נתניה.

קבוצת נערים ב’ פתחה את העונה עם משחק חוץ מול הפועל עכו, שנערך באצטדיון המרשים בעיר. הקבוצה של אילן עזריה, ששואפת להיאבק על העליה מהליגה הארצית לליגת העל, הייתה במיטבה וזכתה בניצחון 0:2 – בזכות שערים שהבקיעו ינאי משה – בבעיטת פנדל בדקה ה-30 ואיתי תורג’מן בדקה ה-33.

קבוצת נערים ג’, שהייתה הקבוצה המצליחה ביותר במחוז חוף בעונה שעברה, פתחה את העונה עם הפסד אכזרי בסכנין, לאחר שהוליכה שלוש פעמים ביתרון של שער אחד – מרגליהם של יואב כראדי (8), עומר תמיר (46) ויובל כראדי (57), אך בדקה ה-75 הקבוצה המארחת השוותה בפעם השלישית במשחק ובתוך תוספת הזמן הצליחה להשלים מהפך ולנצח 3:4.

קבוצת ילדים א‘ התחילה את העונה עם ניצחון 0:3 על הפועל עפולה. את השערים כבשו: הראל נפתלי – צמד, ריו לגיסמו – שער אחד.

קבוצת ילדים ב’ התחילה את העונה עם ניצחון 1:5 על הפועל עפולה. כובשי השערים: עיסא מוחמד – צמד, גיא רומש,נהוראי אוחנה ושער עצמי.

בשנתוני התשיעיות קבוצות ילדים ג’ וטרום א’ גברו על הקבוצות המקבילות של הפועל משגב. קבוצת ילדים ג’ ניצחה 2:3 ואילו קבוצת טרום א’ ניצחה 1:8.

נושמים אוויר פסגות. קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה




הפועל עירוני צפת

שישי שמח עבר על המחלקה מעיר המקובלים. קבוצת נערים א’ החלה ברגל ימין את דרכה במחוז צפון, עם ניצחון חוץ 2:3 על צעירי סכנין. אוראל פלס היה השחקן החם של צפת עם שלושער, ולאחר שהשערים שכבש בדקה ה-6 וה-27 נענו בשערים מצד הקבוצה המארחת, שער שכבש השחקן בדקה ה-85 קבע את תוצאת המשחק.

ההצגה הכפולה באצטדיון העירוני הניבה ניצחונות והרבה שערים. קבוצת ילדים א’ ניצחה 3:4 את צעירי סכנין. כובשי השערים: נריה חדד – צמד, שוהם שמש ונועם אזולאי – שער אחד כ”א.

קבוצת ילדים ב’ ניצחה 2:5 את צעירי שפרעם. כובשי השערים: עילאי הלל – צמד, שערים בודדים כבשו עילאי טויזר, עמית אזרן  וקורן סויסה.

ניצחון חוץ מרשים. קבוצת נערים א’ של הפועל עירוני צפת



בני ממב”ע

קבוצת נערים ב’ ניצחה היום אחה”צ 1:6 את משחק החוץ מול הפועל עירוני צפת. את השערים לזכותה כבשו: אייל אבו שהין – שלושער. שערים בודדים כבשו: בילאל עבדל לולי,  שאדי ספדי ונאיף אבו סלאח. גבריאל סופר השווה זמנית לזכות צפת.

קבוצת הנוער החלה עונה שניה ברציפות בליגה ה נחלה הפסד 7:1 במשחק הליגה מול הפועל בית שאן, ביום שישי האחרון. את שער הכבוד לזכות ממב”ע כבש אנאס קלעני בדקה ה-41.

מ.ק קצרין
קבוצת ילדים א’ ניצחה 0:13 את משחק החוץ מול בני דיר חנא. את השערים כבשו: אור פנחס – 5 שערים דוד עקיבא – 4 שערים. שערים בודדים כבשו: רון אשרף, הראל זלצר, דקל קרן, אדר אלמושנינו.

כובשים בצרורות. ילדי קצרין



הפועל מרום הגליל

קבוצת הנוער
פתחה עונה חדשה בליגת צפון 1, ללא שני שחקני ההתקפה הבולטים שלה מהעונות הקודמות – חננאל אברהם ואושר שמקה, שסיימו גיל נוער. הקבוצה אירחה במגרש הסינטטי בקרית שמונה את הפועל בועיינה, במשחק שבו הוליכה למשך שתי דקות ביתרון 0:1, לאחר שאיתי מדר העלה את הקבוצה ליתרון בזכות שער בבעיטה ישירה מהקרן בדקה ה-55. הקבוצה האורחת ניצלה טעות בהגנה, כדי לכבוש את השער שקבע את תוצאת המשחק – שוויון 1:1, במשחק שבו מרום הגליל הרבתה להחמיץ.

קבוצת נערים ב’ פתחה היום עונה ברגל ימין, עם ניצחון 0:2 על צעירי כפר קנא, במשחק שנערך גם הוא בקרית שמונה.

ניצחון ליגה ראשון. קבוצת נערים ב’ של הפועל מרום הגליל



מ.כ גליל-גולן

קבוצת טרום א’ החלה עונה עם ניצחון 1:2 במשחק החוץ מול מכבי טמרה. אלה הם תיאורי מהלכי השערים לזכות הקבוצה המנצחת: שער ראשון – דוד אבוטבול כבש מבישול של ניצן בנישו, אחרי פריצה יפה של עידו אלכסנדר. את השער שני כבש ניצן בנישו. פריצה יפה נוספת של עידו אלכסנדר. עידו הוציא רוחב ואוהד שחם בעט בנגיעה, בעיטה שנהדפה ע”י השוער ישר לרגליו של ניצן.

הפועל גליל עליון

קבוצת טרום א’ זכתה בניצחון ביתי 1:2 על בני סכנין.

קבוצת טרום א’ של מ.כ גליל-גולן
קבוצת טרום א’ של הפועל גליל עליון