כדורגל: נערים קרית שמונה שוב התאחדו

הקבוצה של אדריאן רוצ’ט זכתה להתאחד במשחק אימון בעפולה

קבוצת נערים א’ של עירוני קרית שמונה המשתייכת לליגת העל זכתה להתאחד בפעם השניה בתוך שבוע אחד על כר הדשא: אחרי שבשבוע שעבר התאחדה הקבוצה למשחק אימון מול מ.כ נווה יוסף חיפה מהליגה הארצית – משחק שנערך במגרש בקרית ים, זכתה הקבוצה להתאחד למשחק מול הפועל עפולה מהליגה המחוזית. המשחק נערך ביוזמתה של הפועל עפולה ומאמנה דוד דמרי, שדאגו להתאים את מועד המשחק לזמן שבו ניתן היה לאסוף את שחקני קרית שמונה הפזורים ברחבי הארץ ואת המאמן אדריאן רוצ’ט. המשחק הסתיים בניצחון 0:4 לזכות קרית שמונה. לאחר המשחק זכו שחקני הקבוצות לארוחה משותפת בזכות הירתמותם של הורי שחקני עפולה.

ריגשו בענק. שחקני הקבוצות מניפים את תמונות הנחטפים לעזה

דוד דמרי, מאמן עפולה, מיוזמי המפגש בין הקבוצות, אמר בסיום: “אירחנו את קרית שמונה למשחק אימון.  יש מספר שחקנים שמתאמנים אצלנו כדי לשמור על כושר והייתה להם הזדמנות לפגוש את חבריהם. בתחילת המשחק עמדנו שתי  הקבוצות ביחד עם הצוותים עם שלט של כל החטופים ועמדנו דקה דומיה לזכר כל הנרצחים. היה משחק בקצב מצויין, משחק הוגן ושהילדים נהנו ממנו משחק שברובו שוחק בגשם שוטף, בעיקר שחקני קש שכמעט ולא נפגשנו כקבוצה מאז שהתחילה המלחמה. בסוף המשחק ההורים של השחקנים שלנו פינקו את הקבוצות הזמינו פיצות ודאגו לכיבוד  ושתיה. היה ממש כיף ואנחנו שמחים מאוד על הזכות ומקווים שניפגש בסיטואציות נעימות יותר”.

כיף לשחק ביחד (צילום: עובאדה אלכתילאת)


מעירוני קרית שמונה נמסר: “מודים להפועל עפולה על האירוח ועל ההירתמות למעננו. מאוד חשוב בתקופה הקשה הזו למצוא את הדרך לחבר את הקבוצה. נשמח לארח אותם אצלנו באווירה טובה, כשהמצב יאפשר זאת”.

נהנים מארוחה משותפת בסיום