כדורגל: לפני החזרה לליגה – שחקני קרית שמונה קיימו מפגש עם ילדי העיר בת”א

ארבעה משחקני מוליכת הליגה הלאומית פגשו ילדים השוהים בשני מלונות בת”א

ביום שני הקרוב, אם לא יהיו שינויים כפויים בתוכניות, עירוני קרית שמונה – מוליכת טבלת הליגה הלאומית, תחזור לפעילות מבצעית על כר הדשא, כשתתארח בשעה 19:00 באצטדיון בעכו אצל איחוד בני שפרעם – העולה מליגה א’. המשחק עתיד להיערך ללא קהל, בשל הוראות פיקוד העורף. הקבוצה מתאמנת בשבועות האחרונים בחדרה, השחקנים והצוות המקצועי התפנו מקרית שמונה ומגיעים מסביבת ביתם המקורית, השחקן יאיר מרדכי – שחקן הסגל הפעיל היחיד שהוא בן העיר, עבר להתגורר עם משפחתו במרכז הארץ ומגיע גם הוא כל יום לאימונים ממקום מושבו החדש.

נהנים בלובי. ביחד

חמישה ימים לפני משחק הליגה, בתקווה שזה ייערך, ארבעה משחקני הקבוצה נפגשו עם ילדים תושבי קרית שמונה וילדים מרחבי הדרום והצפון, השוהים עם משפחותיהם בשני מלונות בת”א. השחקנים שהגיעו למפגש הם השוער – אסף צור, שחקני הכנף – נועם כהן ואופיר בנבניסטי ושחקן הכנף – רועי זיקרי. המפגשים התנהלו באווירה טובה ושמחה, ניכר היה לראות את התרגשותם של הילדים.

ממחלקת הנוער של עירוני קרית שמונה נמסר: “שחקני הקבוצה הבוגרת ערכו ביקורים לתושבי הצפון והדרום בשני בתי מלון בת”א. השחקנים הצטלמו עם הילדים,שיחקו עימם במשחקי כדור והכי חשוב שימחו אותם. היה מרגש מאוד”.

נהנו ביחד. השחקנים, גולן מועלם – מנהל מחלקתץ הנוער של עירוני קרית שמונה והילדים המאושרים