כדורגל: הפסד שני ברציפות לקרית שמונה

8 ימים לאחר ההפסד למכבי חיפה, עירוני קרית שמונה הפסידה 2:1 להפועל באר שבע.

עירוני קרית שמונה במשברון. הערב רשמה הקבוצה של קובי רפואה ונמרוד קוסטיקה משחק שלישי ללא ניצחון, משחק שבו היא אמנם שברה מיני בצורת של הבקעות שנמשכה שני משחקים, אך מנגד מאזנה בשלושת המשחקים האחרונים עומד על צבירה של נקודה אחת בלבד.

הערב ההחל “שבוע ירושלים” של עירוני קרית שמונה, שהתארחה אצל הפועל באר שבע – שבשל עבודות השיפוץ באצטדיון “טרנר” בבירת הנגב היא מוצאת את עצמה מארחת משחקים בפ”ת ובירושלים. המשחק נערך ארבעה ימים לפני המשחק שבו תתארח עירוני קרית שמונה אצל בית”ר ירושלים. 

בכתבת הפרומו למשחק הערב הזהרנו מהחלק הקדמי של באר שבע, שלמרות שלא הרבה לכבוש במשחקי הליגה, הוא מסוכן ובעל יכולות רבות. לצערנו, צדקנו. ה”אקס” סנטיהאו סלליך ואנתוני וארן היו במיטבם, הרבו להטריד את הגנת קרית שמונה וגם בלטו מבחינת מספרים. באר שבע ניצלה עד תום את החדירות באגף השמאלי של קרית שמונה שבו תופקד שוב כמגן שמאלי זיו מורגן – בלם טבעי, שקשה להבין מדוע הוצנח עוד בעונה שעברה לעמדה זו. כבר בדקה ה-12, דווקא לאחר דקות של יוזמה מצד קרית שמונה, הגבהת כדור של סלליך מצאה את אנתוני וארן, שהקדים את אורי דהן שנגח לרשתו של ברטקוש והעלה את קבוצתו ליתרון 0:1. חלפו להן 18 דקות, מסירת עומק של סלליך סידרה לוארן מצב קורץ מול שער קרית שמונה וזה לא התלבל, כבש את שערו השני במשחק והעניק לקבוצתו יתרון 0:1. חמש דקות חלפו להן, בלבול בהגנת באר שבע הציב את לוסיו מרינאו, “אקס” באר שבע, בעמדת הבקעה מצוינת, לאחר שז’וסוואה טעה בהחזרת כדור אל השער, אך דווקא לאחר שעבר את השוער אוהד לויטה “הצליח” לוסיו לבעוט לרגליו של מרוואן קבהא, שהסיכל הבקעה מקו השער והותיר את התוצאה בעינה.

לוסיו הצליח בדקה ה-58 לכבוש שער בנגיחה, לאחר הגבהת כדור של המגן אמיר בן שמעון – שנכנס כמחליף בדקה ה-38 במקומו של זיו מורגן, שנאלץ לצאת בגין פציעה. עד לסיום המשחק קרית שמונה המשיכה ביוזמה התקפית, שלא נשאה פרי ובסיום באר שבע חגגה ניצחון 1:2.

הרכב עירוני קרית שמונה במשחק: דז’וגאס ברטקוש, דור אלו, עידן נחמיאס, אורי דהן, זיו מורגן (אמיר בן שמעון – 35), סמואל בראון (אדריאן רוצ’ט – 84) יואב הופמייסטר (מוחמד שאקר – 56) , רועי קהת, יוג’ין האנסה, סאקו טורה ולוסיו מרינאו.

החמצת העונה כנראה תהיה חתומה על שמו. לוסיו מרינאו (צילום: פושקו)