כדורגל: ברק בכר למען מחלקת הנוער של קרית שמונה

מאמן הכוכב האדום בלגרד קיים מפגש זום עם מאמני, שחקני ומנהלי קבוצות מחלקת הנוער של עירוני קרית שמונה

ברק בכר – בכיר מאמני ישראל הפעילים, שבאמתחתו 6 זכיות באליפות בישראל ועוד זכייה בגביע המדינה עם עירוני קרית שמונה בשנת 2014, ידוע כאדם שאינו שוכח מהיכן הוא בא. ביום ראשון האחרון נענה בכר בשמחה לבקשת הנהלת מחלקת הנוער של עירוני קרית שמונה לקיים מפגש זום עם מאמני, שחקני ומנהלי קבוצות המחלקה – שפעילותה מושבתת בשבועות האחרונים בשל מצב המלחמה.

ברק בכר, ששיחק בקרית שמונה בכל המחצית השניה של קריית המשחק שלו והחל את קריירת האימון שלו כעוזרו של רן בן שמעון באימון הקבוצה הבוגרת לצד אימון קבוצת הנוער, הקדיש שעה מזמנו לטובת המפגש, במהלכו העלו הצוות והשחקנים שאלות מקצועיות ואישיות לברק ונענו בצורה מלאה ללא פילטרים.הייתה שיחה מרתקת מאוד.ברק חיזק את הצוות והשחקנים והעלה את מצב הרוח.


דורון שנפר, יו”ר מחלקת הנוער של קרית שמונה, שבשבועות האחרונים עובד במסירת מסביב לשעון למען תושבי העיר במסגרת תפקידו כדובר העירייה, השתתף גם הוא במפגש וסיכם: “כבר בתחילת דרכו של בכר ידענו שהוא יגיע רחוק בזכות אישיותו הכובשת והמיוחדת. מדובר במאמן שהוא קודם כל אדם. אדם ערכי שלא שוכח מהיכן צמח ולא נותן להצלחה לסנוור אותו. ההיפך, ככל שמצליח יותר, כך הצניעות שלו בולטת יותר וכך הוא מעניק יותר לקהילה. גאים שברק בכר התחיל אצלנו את הקריירה ואין לי ספק שהעתיד ימשיך להאיר לברק פנים כפי שהוא מאיר פנים לכל מי שזקוק לו ולתמיכתו. אין היום שגריר טוב יותר לישראל בספורט העולמי מברק בכר שלנו. מודים לו מאוד ומוקירים”.