אל אל ישראל: המתנדב בן ה-76 של איחוד הצלה

סא”ל במיל’ ישראל מרום מהמושב כחל נרתם גם בימים אלה לעזרת ארגון המתנדבים

סניף עמק החולה של ארגון איחוד הצלה הפועל להענקת סיוע במצבי חירום עובד בימים אלה מסביב לשעון, על מנת לתת מענה בגזרות השונות לאזרחים וחיילים. אי אפשר שלא להתפעל מתרומתו של סגן אלוף במיל’, ישראל מרום, גם בגיל 76 נותן מעצמו מעל ומעבר. מרום הגיע לסניף עמק החולה חרף המלחמה והתותחים הרועמים ,להתנדב ולהגיש סיוע יחד עם מתנדבים נוספים שסיירו בעיר לצורך הגשת סיוע. ישראל מרום הוא אחיו של אליעזר (צ’ייני) מרום – מפקד חיל הים בדימוס.

מארגון איחוד הצלה נמסר: “אחרי כל מלחמה או מבצע גדול תמיד יהיו הקולות שיספרו לנו על תרומת אנשי המילואים. אצלנו הכתומים אין מילואים, יש מתנדבים. מתנדבים שפרוסים בצפון ובדרום ועסוקים בהצלת חיים תוך כדי ירי וסיכון חיים בהצלת חיים ובהגשת סיוע רפואי יחד עם סיוע נרחב לחיילים הפרוסים באתרים השונים . מתנדבים שרוח הנתינה לא פסה מהם אנו מצדינעים לישראל היקר על פועלו ותרומתו החשובה והמשמעותית ושמחים על היותו חלק ממשפחת איחוד הצלה”.

ישראל מרום הגיב בצניעות לפועלו: “זו לא המלחמה הראשונה שלצערי עברתי. היום בגילי ,לא היססתי לרגע כשנקראתי לדגל. הותרתי את אשתי בבית והגעתי לכאן. אני מצטרף לאלפי המתנדבים בשטח ויותר מכך לבניי ולנכדיי שמשרתים כעת בצה”ל במערכי לחימה שונים אני גאה בהתנדבותי ואעשה זאת בכל עת שאדרש לה ברגיעה ולבטח במלחמה”.

להצדיע לו. סגן אלוף ישראל מרום במדי איחוד הצלה