קיבוצי הגליל העליון מגויסים למען הקהילה והחיילים

שורה של יוזמות מבורכות בקיבוצי הגליל העליון, על כמה מהן הפוקוס בכתבה זו

מצב המלחמה השורר במדינה כמעט שבועיים נותן את השפעותיו גם על צפון הארץ. בקיבוצי הגליל העליון יש לא מעט אנשים שזוכרים מעברם את תקופות המלחמה ועתות החירום, יחד עם הרבה אנשים טובים שפחות מכירים סיטואציות כאלה מהעבר או כאלה שבכלל לא מכירים – כמו הדור הצעיר, הרבה שיתופי פעולה מוצלחים נרקמו למען עזרה לקהילה ולמען החיילים באזור. אז הנה לכם כמה יוזמות, שלא עברו מתחת לרדאר ופורסמו בעמוד הפייסבוק של מועצה אזורית הגליל העליון.

יהודה גלב בן ה-80, אלמן ואב ל-3, תושב ראש פינה, לשעבר לוחם בסיירת שקד, נענה לקריאת העובדים הסוציאליים, עקב מצב המלחמה, ומתנדב בבית הסיעודי ׳בשבילנו׳ של החברה לפיתוח הגליל בכפר הנשיא, מלווה את הדיירים הקשישים, משוחח ומשמח אותם. גלב אומר כי בשעות קשות למדינה, כל אחד, בכל גיל, יכול וצריך לעשות משהו למען הזולת.

בהאנגר המנפטה נפתח מרכז לוגיסטי לריכוז תרומות עבור חיילים השוהים באזור. מוזמנים להתקשר 3986* למוקד שנפתח לבירור צרכי החיילים, ולתיאום הבאת הציוד.
קארין מרום, הראל קרטס, מיקו ברנר והחבר’ה מ”קוביות” התגייסו לעשות שמח.

באיילת השחר החבר’ה הטובים נרתמו להכנת פיצות לחיילי צה”ל


המכבסה בקיבוץ גדות חזרה לפעילות מבצעית אחרי שנסגרה. חברי ותושבי הקיבוץ בכל הגילאים נרתמו ונרתמים למען כיבוס בגדיהם של חיילי צה”ל המשרתים באזור.
דייויד ברוזה האגדי, לירון לב, אלון עדר, עידן יניב וירמי קפלן התגייסו למופעים במרחבים מוגנים
טרם פינוי התושבים, ילדי קיבוץ דפנה תפסו פיקוד על התנהלות הכלבו בקיבוץ

בקיבוץ שניר נרתמו החבר’ה הצעירים למילוי שקים בחול, בתקווה שלא יזדקקו לשימוש בהם