כדורגל: רביעי שמח במחלקת הנוער

אלה שזכו היום בניצחון ראשון, זו שספגה אתמול הפסד ביתי כואב – עליהן בכתבה זו

יממה עם 3 משחקים בגזרת מחלקות הנוער הגיעה לסיומה. כמובן שאנחנו תמיד על המשמר והנה לכם כתבה טריה עם זרקור על כל אחד מהמשחק ומצב הקבוצות, זמן קצר לאחר שהמשחק האחרון מבין השלושה הסתיים.

יממת המשחקים החלה עם משחק ביתי בו קבוצת נערים א’ של עירוני קרית שמונה אירחה את מוליכת טבלת ליגת העל, הפועל ת”א. קרית שמונה נתנה פייט חזק במחצית הראשונה, אך המחצית השניה הייתה במעמד צד אחד ובסיומה הפועל ת”א חגגה ניצחון 0:4, שמציב את קרית שמונה ביתרון של 3 נקודות מעל הקו האדום.

עוברים למשחקי היום. קבוצת נערים ב’ של עירוני קרית שמונה, שצברה נקודה אחת בחמשת המחזורים הראשונים והייתה במקום הלפני אחרון, התבשרה הבוקר שהפועל פ”ת – שהפסידה בכל חמשת המחזורים הראשונים, זכתה בניצחון בכורה – 0:2 על קבוצת הצמרת של מכבי חיפה. מה עשתה קרית שמונה? עלתה למשחק החוץ מול מ.ס אשדוד, שמדורגת בחלק התחתון של הטבלה, הביאה אמונה ונחישות וזכתה בניצחון 0:1 משער שכבש מוחמד זועבי במחצית השניה. כתוצאה מהניצחון קרית שמונה עלתה מעל הקו האדום על חשבונה של אשדוד.

סוגרים את יממת המשחקים עם ניצחון ראשון העונה לקבוצת נערים ב’ של הפועל מרום הגליל, שבמחזור הראשון סיימה בתוצאת שוויון 2:2 את משחק החוץ מול בני ממב”ע. הערב אירחה הקבוצה לאור זרקורים בקרית שמונה את מ.כ ג’וליס וזכתה בניצחון 2:4 לאחר שהוליכה 1:4 בתום המחצית הראשונה, בזכות שערים שכבשו: שוהם אזרואל – צמד, אושר בן סימון וליאב ג’רבי.